SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jestem po 2 miesięcznych FBW. Co dalej?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 801

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 27 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 430
Witam. Jestem po 2 miesięcznym FBW i nie bardzo wiem, jakim jechać planem dalej? Znalazłem nawet prawie identyczny temat, gościowi doradzali, aby pojechał planem FBW metoda 5-10-15, jednak za bardzo nie rozumiem tego planu... Nie wiem o co w nim chodzi. Jakim planem mam pojechać, split a może te FBW? Sam nie wiem.



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 66-69 kg

Wzrost: 173

Cel treningowy: Masa, (nie ukrywam, że wzrost siły byłby mile widziany)

Staż treningowy na słowni: 2 miesiące - zacząłem od początku FBW, wiem mój błąd!

Uprawiane inne sporty: Czasami biegi i rowery.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga prosta, drążek i sztangielki ;)

Dieta: Staram się jeść dużo i zdrowo.

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 2026 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 18838
a dlaczego chcesz zmienic plan?

Nawet najtwardsi mają chwile kiedy potrzebują klęknąć...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 27 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 430
No bo chyba po ok. 2 miesiącach - 8 tygodniach należy zmienić plan, prawda?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 27 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 430
To w końcu mam ćwiczyć tym planem? Czy coś zmienić?

Proszę uprzejmie o odpowiedź.

PS. Jadę tym planem: (już 5 tygodni)

Wyciskanie na płaskiej sztanga 3 serie (klatka piersiowa)
Wyciskanie hantli + unoszenie bokiem 2 serie (naramienne)
Wyciskanie francuskie leżąc 2 serie(triceps)
Podciąganie na drążku 3 serie (najszerszy grzbietu)
Przysiady ze sztangą 3 serie (czworogłowy uda)
Martwy ciąg na prostych nogach 3 serie (dwugłowy uda)
Uginanie ze sztangą 2 serie (biceps)
Wspięcia stojąc 3 serie (łydki)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 27 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 430
Sorry, nie 5 a 9.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13
siema chciał bym rozpocząć swoja karierę na siłowni cwicze od 2 miesiecy ogolno rozwojówke ale co dalej mam 17,5 wiek 85kg 185cm
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 94
ja od stycznia cwicze tylko FBW, zmienie kiedy wprowadze diete
PS. zmien kiedy uważasz, tu raczej nikt Ci nie pomoże ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 27 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 430
Czyli będę jechał tym samym planem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6827
Witam,najpierw zrób sobie przerwę tydzień lub dwa,żeby mięśnie mogły odpocząć i porządnie się zregenerować.Następnie ruszaj z nowym planem, bo twoje mięśnie potrzebują nowych bodźców do wzrostu.pzdr
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przetrenowanie?

Następny temat

Spalenie tkani tłuszczowej(pomoc)

Masa