SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jestem gruby.Siłownia, odchudzanie-warto brać białko

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10845

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez TomQ-MAG z działu Odżywki, Suplementy.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 121
Witam. Jestem nowy na forum. Zaczynam ćwiczenia na siłowni.Jestem trochę gruby i chciałbym zrzucić trochę tłuszczu jednocześnie nabierając mięśni, i tutaj moje pytanie : czy jest sens brać białko, ćwiczyć na siłowni i robić aeroby ? Czy tylko przez białko pogorszę sytuacje i dalej będę gruby ? Z góry dzięki za odpowiedź.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 4372 Napisanych postów 65969 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693173
Wiele osób chciałby wyglądać lepiej. Zmienić swoją sylwetkę, a przede wszystkim zdrowie. Szczególnie w przypadku otyłości i zaczynających się problemów zdrowotnych z insulinoopornością, cukrzycą, zmianami miażdżycowymi, czy brakiem libido. Wtedy część osób nie ma już wyboru i musi zmienić coś w swoim życiu. W sytuacji takiej zacząć należy od podstaw. Niekoniecznie odżywki białkowej, a od doboru odpowiedniej aktywności fizycznej i diety.

1. Aktywność fizyczna.

Zdecydowanie powinny być to treningi siłowe. Są one podstawą kształtowania sylwetki. Do tego dodać można na początek lekki trening aerobowy, np. w postaci szybszego marszu. Dla osoby otyłej będzie to wystarczające. Z czasem jednak, gdy organizm się zaadaptuje do tego typu wysiłku, można będzie to urozmaicić o interwały, tabatę, czy cross-fit. W tym celu zapraszam do działu trening dla początkujących: http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html

2. Odżywianie.

Dieta będzie niezmiernie istotnym czynnikiem pomocnym w treningach. To właśnie od tego ile kalorii zjemy, jakie ilości białka, tłuszczów i węglowodanów oraz jakiej jakości będzie pożywienie, uzależnione będą nasze efekty redukcji tkanki tłuszczowej. Zanim przystąpisz do układania diety, warto zaznajomić się z jej podstawowymi zasadami: https://potreningu.pl/articles/4102/osiem-zasad-bezpiecznej-redukcji--czesc-pierwsza Następnie zapraszam do działu odżywianie i odchudzanie. Otrzymasz w nim pomoc jak zacząć układanie diety redukcyjnej: http://www.sfd.pl/Odżywianie_i_Odchudzanie-f10.html



1

Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 13475 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 83559
dział odżywianie/odchudzanie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8902 Napisanych postów 152285 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1199179
postaw sobie realny cel, nie da sie budowac masy miesniowej i gubic tluszczu, chyba, ze masz na mysli wykonac jedno po drugim
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 3653 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 21652
Skoro twierdzisz ze jesteś gruby to http://www.sfd.pl/Redukcja_dla_Juniora,czyli_jak_się_do_tego_zabrać-t916418.html

Dieta na redukcje , Aeroby narazie 3x w tygodniu jak z możliwościami treningowymi ,siłownia możliwa ? I tak jak tom napisał nie zrobisz wszystkiego na raz więc stawiasz jeden cel :) wiadomo jaki skoro grubasek :)

Jak pomogłem to nie skąp sog-a :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 121
Siłownia możliwa. Chodzę 2 razy w tygodniu (w tamtym zacząłem) i staram się tam pobiegać trochę na bieżni i porobić mięśnie, oprócz tego jeżdżę raz w tygodniu na basen i gram w kosza. Nie chodzi mi o jakąś super rzeźbę, tylko o to by te mięśnie gdzieś tam były, jak już skończę spalać tłuszcz to dopiero wtedy zabiorę się za rzeźbienie ;p Ale tak to dałbym radę to i to ? I jak z tym białkiem ? :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 351 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3222
Bieganie na bieżni w ostateczności, kiedy na dworze jest już fatalna pogoda. Nie ma porównania pomiędzy bieganiem na powietrzu, a na bieżni :)
1

'Ile potu na treningu poświęcisz, tyle stali pójdzie do Twoich mięśni' Zrobić coś z niczego.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 121
pborek podrzuciłeś mi fajny temat :D I mam teraz jeszcze pytanie : Jaki suplement polecasz w którym jest białko i BCAA ? Bo wyczytałem tam ,że to mi jest potrzebne ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8902 Napisanych postów 152285 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1199179
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 277
Dla zaspokojenia potrzeby na aminokwasy podczas redukcji polecalbym ci tez dodatkowo bcaa w mega capsach badz w proszku... polecalbym tez silownie 3 razyvw tyg. Tak jak wyzej mowia... bieznia to szajs :)

Taaa...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 3653 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 21652
Myślę że raczej nie potrzebne suple , dopiero zaczynasz przygodę z siłką . Dieta i jeżeli już chcesz bcaa od Activlabu

Jak pomogłem to nie skąp sog-a :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 16 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 121
Ok dzięki za pomoc :D Tylko jeszcze jedno pytanie czy dobrze zaplanowałem sobie trening ? ;p
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta 10 treningow w tyg.

Następny temat

Problem z nabraniem wagi.

whey deli