SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jest trening i dieta.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1182

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 278
Witam od lutego wziąłem się za siebie, ważyłem 100kg, przy 190cm.
Kiedyś była jakaś masa na siłowni ale raczej dzikiem nie jestem z budowy - klatka 108cm, w pasie 92cm, ramię 36cm - to wymiary teraz i waga 85KG. Trening jest na siłowni z full osprzętem minumum 5x w tygodniu, w dni gdzie aura dopisuje koszykówek/streetball. Jeżeli chodzi o odżywianie nie liczę jakoś specjalnie co jest czym, jak coś mi nie służy(częste pomiary i kontrole sylwetki) odstawiam i wymieniam na coś innego. Aktualnie wrzucam do diety Hydroxycut Hardcore X, wcześniej był Hyperdrive 3.0 (venom) i lipoburn. Celem tego posta jest lekkie skorygowanie ewentualnie jakieś tipy odnośnie dopalenia smalcu z brzucha i okolic klatki piersiowej.
Plan dnia
6:00 Śniadanie
2 kromki z masłem 82%> sałatą czerwoną cebulą szynką z indyka + tuńczyk w sosie własnym w kawałkach 150g.
9:00 (w pracy)
kanapka (skład jak 2kromki ze śniadania) + 2 jajka minimum L na twardo + jogurt naturalny 0%.

12:00 (w pracy)
kanapka j/w + sałatka z tuńczyka (świeże warzywa papryka sałata pomidor ogórek itd i 150g tuńczyka w wodzie do tego jakiś fix knorra do smaku przyrządzony na wodzie +jogurt zamiast oleju czy oliwy - całkiem dobre polecam)

15:30 po pracy przed treningiem
1/2 torebki ryżu białego + pierś z kurczaka ugotowana na parze + jakaś sałatka bądź szparagi
Trening bądź sporty otudorowe opisane wyżej

18:30 po treningu
Tutaj często powtarzam jakiś posiłek wcześniej jadłem omlet z 2 jajek szynki na maśle. Czasem zarzucę twaróg chudy + pomidor, albo kanapki jak ze śniadania (tutaj chciałbym jakieś ciekawe propozycje co można zjeść a i żeby też nie spędzić całego wieczoru w kuchni)

Przed snem twaróg + mięta do picia
Z supli jakie wrzucam to HHX 3cps na czczo rano + 3cps przed treningiem,
rano po śniadaniu SOLGAR nutri NANO Q10 1szt, SOLGAR OMEGA 600 2 caps, SOLGAR Żurawina complex 2 caps, SOLGAR BETA Glukany 1,3 2caps + 1caps po obiedzie. Czasem bez jakiegoś ścisłego planu wrzucę jeszcze kilka wynalazków SOLGARA (kwiatowy pyłek pszczeli, oliwkę EU itp. Mam sporo tego więc od czasu do czasu wrzucam. Przed snem 3 caps ZMA.
Treningi na siłowni są zróżnicowane tj ćwiczeń nie wymieniam bo czasem dokładam jakieś bądź rezygnuję zależy co mi służy. Przed każdym treningiem rozgrzewka 10mins na steperze(symulator schodów) i po treningu 20minut tego samego tylko że już nie rozgrzewkowo tylko wyższy program.
Wcześniej biegałem na bieżni ale było mało efektywne (prędkość powyżej 11.2km/h dawało dystanse około 7km w 20 minut ale wiadomo że co producent to ma inne kalkulacje)
Serie na duże partie (klatka, plecy, nogi, ramiona 5x15 na ćwiczenie małe partie 3x20 na ćwiczenie)
1 dzień klatkę+ triceps+brzuch+ przedramię ćwiczeń
2 dzień ramiona +nogi + przedramię +brzuch
3 dzień plecy+biceps +przedrmię
I tak jak wspominałem chciałbym kilka porad co można jeszcze wrzucić na skuteczną nieinwazyjną redukcje smalcu z organizmu.

Pozdrawiam Dawid, 21l.




Zmieniony przez - plutmen w dniu 2011-05-03 22:13:34
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1332 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8007
Dieta bardzo słaba. Ot podobnie odżywia sie mój wujek pracujący na kolei.
Trening w zasadzie nie wiadomo, ale jeśli piszesz że zmieniasz jak Ci sie podoba znaczy jest do dupy.

Poczytaj posty podwieszone, dowiesz się czym jest zdrowe i efektywne odchudzanie.

Każdy dzień jest walką
-BLOG
http://www.sfd.pl/Darrak_Moja_Walka:_-t653614.html



Jeśli moja rada była pomocna możesz odwdzięczyć sie sogiem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 278
Na prawdę, ja osobiście uważam że pozbywając się 15kg bez palenia mięśni przy modyfikowaniu na bieżąco ćwiczeń i diety jest ok. Możesz uwierzyć że szkoda mi troszkę czasu na czytanie wszystkich linków, żeby się dowiedzieć że mam jeszcze dorzucić garść orzechów na śniadanie i rodzynki albo coś innego, każdy przypadek jest indywidualny i nie koniecznie muszę lubić wszystkie produkty. Co do twojego podejścia do mojego treningu to na prawdę nie chciałbym być twoim znajomym. Czekam na nne odpowiedzi odwołujące się już do głównego posta bo szkoda tutaj dyskutować na inne tematy. Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
dieta porażka. dlaczego? gdzie tluste ryby, zdrowe tłuszcze, pelnowartosciowe białka: różne mięsa, jajka, węgle zlozone: ryze brazowy/basmati/dziki, owsianka? to co wkleiles to jakas "dieta kanapkowa".
wszelkie sklepowe wedliny to produkty wysoko bezwartosciowe, pelne zapychaczy, soli i innych badziewi, to samo sie tyczy kupnych sosików, dipów i innych fixow.

do dopalenia sadła najlepsze są aero/hiit.

mierzyles przed, w trakcie i po poziom bf? skad jestes 100% pewny, ze spaliłeś sam smalec?

zainwestuj kase w dobrą miche, a nie w suple. do czego ci ten HHX? suple to jest dobry dodatek do dobrej diety i dobrego treningu

w podwieszonych masz info jak ma wygladac redukcja i dobór makroskladnikow.
liczyles w ogole swoj bilans, rozklad BTW?

Zmieniony przez - kocio2009 w dniu 2011-05-04 07:10:32

Zmieniony przez - kocio2009 w dniu 2011-05-04 07:12:08

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 278
Szczerze, dieta jest jaka jest - ale nie spędzam pół dnia w kuchni, dziwnie było by taszczyć ze sobą do pracy wiadro z żarciem i też odpowiednio wcześniej wstać i je przyrządzać(i ważyć co czego ile), temu też w domu po siłowni załóżmy brakuje mi trochę pomysłów - tutaj kolega wyżej podsunął takowe. HHX wcinam bo wcinam i tyle, daje motywacje do treningu, tran dostarczam w z solgara. Co do inwestowania w suple to do solgara mam dojście darmowe więc to mnie nie kosztuje, uważam osobiście że przejście z typowego polskiego odżywiania na obecne daje efekty - oczywiście w przyszłości trzeba będzie wrzucić inną dietę itd ale to dopiero po osiągnięciu jakiegoś tam celu. Czekam na jeszcze kilka konstruktywnych postów takich jak od kocio2009.

P.S za owsianką nie przepadam temu nie jem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
jesli nie owsianka- mozesz zrobic placek na sniadanie: platki owsiane, jajka, orzechy/oliwa, mozesz dodać WPC, wymieszać i chlap na teflon. smakuje git

ja nie widze nic dziwnego w noszeniu pojemnika z żarciem. ze swoimi nie rozstaje sie od lat. w czym problem rano czy wieczorem poprzedniego dnia zrobic ryz/kasze, jakies mięso+ warzywa i zapakowac. kanapki tez ci sie same nie robią.
dorzuc zdrowe tluszcze: tluste ryby, oliwe, lniany, orzechy. zmniejsz węgle- ten chleb i podbij wlasnie tluszczami ;)

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10772 Napisanych postów 47069 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
"Szczerze, dieta jest jaka jest - ale nie spędzam pół dnia w kuchni, dziwnie było by taszczyć ze sobą do pracy wiadro z żarciem i też odpowiednio wcześniej wstać i je przyrządzać(i ważyć co czego ile), "

A jeśli chcesz osiągnąć efekt to niby jak? Każdy z nas chodzi do pracy i szkoły
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 278
Okay, o oliwie nie wspomniałem ale oczywiście wrzucam ją do różnych posiłków. No tak też nosze już sporo pojemników do pracy a nosić więcej to już na pewno musiałbym brać jakiś plecak. Z informacji jeszcze które cichłbym uzyskać to wołowinę np jaka - łopatka, stek? Jak przyrządzać dusić, gotować?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
wszystkie moetody obróbki, byle nie smażenie. mozesz dusić, piec, grillować, gotowac, gotowac na parze, podgrzewac na teflonie

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 7 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26001
po co zakładasz temat skoro wiesz lepiej że twoj badziewny trening jest lepszy, że słaba dieta jest dobra i że jesteś najmądrzejszy? nie rozkmniniam tego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 43 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 278
bo nie każdy robi z siebie eksperta czytając linki i prowadząc 2nd live. Ja uważam że ciężką pracą mogę osiągnąć swój cel - po swojemu, a tym forum są jednak panowie którzy potrafią powiedzieć więcej niż "poczytaj linki podwieszone", (bo takie jest założenie forum -wymieniać poglądy) a swoją drogą - przyjdź na fitnessclub i sprawdź badziewny trening.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Dieta na mase do sprawdzenia

Następny temat

Dieta na masę pomoc

aerofull