SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jesień w Pełni Sen sie w końcu spełni, będzie masa będzie klasa! Spam %%%

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 93274

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 7004 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 40759
ja mam tak ze w poniedzialek robie klate wąsko z bickiem, wtorek plecy a czwartek klata szeroko ( czyli normalnie ) i wlasnie chyba dodam barki.


Oczywiscie cwiczenia w tym 2x klata w tyg. sie uzupełniaja.

Chce stanowić przykład, że wciąż można walczyć, wierzysz?!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 10282 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 52628
FBW bylo by w twoim wypadku lepszym rozwiązaniem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 8768 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 84393
I WTEDY BEDZIESZ ROBIL RAZ w tyg barki ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 7004 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 40759
Najbardziej odpowiada mi split.

Chce stanowić przykład, że wciąż można walczyć, wierzysz?!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8092 Napisanych postów 149603 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1185530
ja ruszam niedlugo hst by KingKongOdin

dobra ja spadam na smalec, bo sie juz rozgrzal
trzymta sie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47463 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
hej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 22471 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 101363




bicu special 4you


mam genialny trening na barki

strasznie oporne nawet na nim ruszaja jesli chcesz to wkleje...

Śmiało - cała kasa leci na pomoc dla schroniska dla zwierząt.
https://booking.com/s/67_6/f03173bf 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 7004 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 40759
asgard

jezeli technicznie robie wyciskania to barki nie dostana TAK mocno po dupie jak dostaja od pozostałych cwiczen na klate.

W pozostale nie anagazuja sie az tak barki jak klata, wiec tyle co dostaje np. od rozpietek, przenoszenia to jest nic.

Chce stanowić przykład, że wciąż można walczyć, wierzysz?!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4738 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21466
Do Siodemy:

A siema siema
Na studiach dobrze, już 3 rok
Jelsi chodzi o formę to niestety tutaj jest sporo do nadrobienia, ale oj tam

Specjalista w dziale "Odżywki i suplementy"
9 kg czystej masy mięśniowej w 2 tygodnie - allegrowicze nie wierzcie w takie bzdury

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47463 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
mam dylemat, czy otworzyc kolejne piwo, mam ich 20 jeszcze takze nie braknie
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Suplementy w MMA

Następny temat

jak najlepiej połączyć???

Fruzelina