SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jeżeli bolą Cię nadgarstki musisz to zobaczyć !!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9303

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 113 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3459
Witam ! Po napisaniu artykułu na temat bólu barków który towarzyszy podczas ćwiczeń, zobaczyłem, że jest on bardzo przydatny postanowiłem więc napisać coś o nadgarstkach

Nadgarstki są elementem ciała człowieka bardzo podobnym do barków. Zarówno barki jak i Nadgarstki są to stawy koliste. W przypadku bólu barków kierujcie się do tego artykułu pomógł innym, pomógł mi, pomoże również Wam ! -->http://www.sfd.pl/temat247576/#post0 

A więc tak nadgarstki bolą najczęściej przy ćwiczeniu z dużym obciążeniem jest to ból który praktycznie uniemożliwia kontynuowanie ćwiczenia i znacznie unieprzyjemnia to co powinno być dla wszystkich największą przyjemnością, czyli ćwiczenie naszego ciała. Ćwiczenie podczas bólu nadgarstków może doprowadzić do znacznie gorszych kontuzji, nawet do zniszczenia tego ważnnego stawu, a przecież sport to przedewszystkim zdrowie. Jak więc temu zapobiec. Z miejsca tak samo jak przy barkach odradzam używanie wszelkich maści, owszem pomaga ale na chwile, i ciężko to nazwać pomocą gdyż maść tylko maskuje ból. A więc co powinniśmy robić ? Zacznijmy od dobrej rozgrzewki przed ćwczeniami. Przy każdej parti rozgrzewajmy nasze nadgarstki czy ćwiczymy bicepsy czy klatkę nasze nadgarstki są narażone na potworne obciążenie. Jako rozgrzewkę propnuje wykonać ćwiczenie rotacyjne. a oto opis

Pozycja wyjściowa
Skręcamy sztangielkę, bardzo małe obciążenie jeżeli ból jest dotkliwy jeżeli zależy nam na rozgrzewce i nie na pogorszeniu naszej sytuacji pamiętajmy, że w tym wypadku nie dajemy ponosić się amibicją. Tylko z jednej strony sztangielki nakładamy obciążenie. chwytamy go jedną ręką przedramię opierając o nasze Udo, drugą ręką przytrzymujemy przedramię.

Wykonanie ćwiczenia
Teraz ręką którą trzymamy sztangielkę wykonujemy ruchy rotacyjne z początku delikatne i powolne po to by rozgrzać staw. Z czasem pogłębiamy ruch. Ćwiczymy tak aż do uczucia rozgrzania, nie do palenia jak w przypadku ćwczeń przedramienia. Drugą rękę rozgrzewamy tak samo, nie tylko tą w której czujemy ból.

Bardzo dobrym przyrządem również jest Twister Max. Nie wierzmy w to co mówią reklamy, że dzieki niemu rozwiniemy nasze barki i bicepsy ale urządzenie to pozwala nam się pozbyć bólu nadgarstków i przedewwszytkim je wzmocnić oraz rozgrzać, a przy okazji jest to doskonała zabawa. Urządzenie to nie jest drogie, a kupić je mozna na aukcjach internetowych, oraz pewnie i gdzie indziej ale nie interesowałem się tym zbytnio. Pozdrawiam
1

Życie jest zbyt krótkie by być małym

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1329 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 15844
Dobre, dobre może kiedyś sam spróbuje, jak poczuje
Pzdr. ale Sog już nie wejdzie

"Motywacja jest tym, co pozwala Ci zacząć, nawyk tym, co pozwala Ci wytrwać"


Pozdrawiam,

Promass

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 835 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5935
w pozycji wyjsciowej trzymamy hatelke podchwytem czy nachwytem ?

cały nasz chuligański trud, tobie ojczyzno...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 113 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3459
To już jak wolisz Cino 69 :)

Życie jest zbyt krótkie by być małym

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1089 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12061
To jest to!
Na pewno spróbuję. SOGa niestety już nie wlepię (przynajmniej tu).

Pzdro

mundur niebieski, orzeł żelazny, zabiłeś dziecko, jesteś odważny...
nie odpowiadasz za swoje czyny, polska policja to sk***ysyny

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 564 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6363
do tego odpowiednia technika i cwiczenia na przedramie i jest git

AIM HIGHER

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 416 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2743
sog jak wejdzie

..........Płacz na treningu, śmiej się podczas walki..........

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1683 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 20904
Dobry art! Czasami mnie bola, wiec zastosuje sie do twoich wskazowek! Jak wejdzie to masz soga! Pozdro!

... Top Mass TEAM :) ...
,, Jak Boli To Rośnie "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 812
Dobre ćwiczenie wchodzi sog, ja ogółem kupiłem ściągacze na ręce w decathlonie za 30zł i powiem że to dobra sprawa te przy rękawicach też miałem ale po pierwsze primo puszczają szwy, a po drugie są słabe... olimp też dałem ponad 30zł za nie i odciąłem od nich ściągacze :)

blink blink nigga ~.^

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening 2-dniowy do oceny

Następny temat

Ból w kolanie!!!

Shaker