SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jazda na rowerze jako aerob.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 895

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 538 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6750
Witam
Trenuję FBW, jestem na redukcji. Trening odbywa się 2 lub 3 razy w tygodniu. Czy zamiast biegania 2x45 min w tygodniu jako aeroby, mogę dołożyć rower ? Np. 2 x 2 godz, albo 3 x 45 min ?

Czy jazda na rowerze odpowiednio dobrze spala tłuszcz, co bieganie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1725 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Tłuszcz spala deficyt kaloryczny.
Chcesz jeździć na rowerze? To jeździj. ( Nie popadajmy w skrajność )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 538 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6750
Czyli nie muszę robić żadnych aerobów a tłuszcz i tak mi się spala i robi rzeźba?
Pozdr!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 249 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5475
Oczywiście, że nie ;> Wbrew pozorom najefektywniej "spala tłuszcz" trening siłowy i interwały.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 538 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6750
Dzieki za odpowiedź!
Mam pytanko w takim razie - pewnie głupie:
Skoro tłuszcz najlepiej spala się podczas ćwiczeń siłowych, to po co ludzie ćwiczą aeroby po ciężkim treningu ? Albo w dni nie treningowe?


Zmieniony przez - ernie1234 w dniu 2016-03-01 07:41:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1725 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Nie rozumiesz. Systemy energetyczne mają wiele korzyści ( jeżeli chcesz podkręcić swój metabolizm albo zachować nieco więcej jedzenia w swojej diecie redukcyjnej ) ale nie są konieczne, jeżeli ustawisz adekwatny deficyt i umiejętnie będziesz wykonywał regresję kalorii, rotując przy tym makroskładnikami, to mimo wszystko będziesz chudł.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 192 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336459
Na pewnym etapie po prostu tłuszcz przestaje spadać, a kcal nie możesz ucinać w nieskończoność.Wtedy najczęściej poleca się dodawanie aktywności fizycznej-np. aerobów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 538 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6750
Dzieki. Jestem początkujący, stąd te dziwne pytania.

Podsumowując, jesli jestem na redukcji i ćwiczę 2 lub 3 razy w tygodniu FBW i dołożę do tego 6 godzin tygodniowo jazdy na rowerze (3x2godz) - to pomoże mi to zrzucić tłuszcz i uwidocznić mięśnie. Zgadza się?

Będę mógł także wrzucić do diety dodatkowe Kcal - tylko w jakich proporcjach B/W/T dorzucić? Po równo, czy więcej białka?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 249 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5475
Reduckja (między każdym punktem mamy zastój spadku wagi):
1. Obnizamy kaloryke -300 od zapotrzebowania, białko 2,3-3.0 g/kg, reszta jeden pies + trening siłowy
2. Dokładamy 1 sesje interwałów/cardio w tygodniu
3. Dokładamy drugą sesję interwałów/cardio w tygodniu
4. Dokładamy trzecią sesję interwałów/cardio w tygodniu
5. Obcinamy kaloryke
6. Dojdziemy do momentu kiedy jestesmy wyniszczeni => diet break + deload i od poczatku

Interwały warto zostawić na końcówkę redukcji. FBW 3x w tygodniu oparte na wielostawowych cwiczeniach (Deadlift, Przysiad, wyciskanie żołnierskie, wyciskanie na płaskiej). Kardio może być i rower, interwały jakie sobie tylko możesz wyobrazić :>
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 192 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336459
ernie1234
Dzieki. Jestem początkujący, stąd te dziwne pytania.

Podsumowując, jesli jestem na redukcji i ćwiczę 2 lub 3 razy w tygodniu FBW i dołożę do tego 6 godzin tygodniowo jazdy na rowerze (3x2godz) - to pomoże mi to zrzucić tłuszcz i uwidocznić mięśnie. Zgadza się?

Będę mógł także wrzucić do diety dodatkowe Kcal - tylko w jakich proporcjach B/W/T dorzucić? Po równo, czy więcej białka?




Pomoże , ale nie jest konieczne na początku. Lepiej stopniowo dodawać aktywności fizycznej zamiast ucinać kcal.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 538 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6750
Dzieki ! pomogliscie mi bardzo. pozdrawiam!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mocny trening. Cel masa

Następny temat

Trening na 30 minut

Fruzelina