SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie suple? nr.999999

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 456

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 437 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3728
Siema
Mam 17 lat ćwiczę od roku z przerwami mam 175 cm wzrostu i 70kg wagi. Chciałbym zacząć robić masę jakościową bo od wieków się odchudzam i schudnąć za bardzo nie mogę. Znaczy schudłem i tyłem i chudłem.. Planuję kupić mono, białko i witaminki mam i tu pytanie- Co jeszcze pomoże mi w nabraniu masy? Dieta jest taka bardzo zdrowa że tak powiem bo organizm mi się do gównianego jedzenia przyzwyczaił chyba i zawsze po takim mam gazy i nawet na minusie jedzac gówno nie chudnę...

Naturalnie ze naturalnie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8030 Napisanych postów 149259 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1183810
pewnie dlatego, ze jestes niekonsekwentny i twoja dieta pozostawia wiele do zyczenia.

co juz z supli jadles ogolem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 437 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3728
Białko, bulka, spalacze, beta alanine

Naturalnie ze naturalnie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1045 Napisanych postów 21915 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336364
napisz tak na szybko jak wyglada Twoje odzywianie, przykladowy dzien
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący