SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie powinienem brać suplementy? Czy wogóle ich potrzebuję?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 835

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 451
Witam mam pytanie dla osoby takiej jak ja, opis poniżej, odczuwającej już pewne zmęczenie, brakiem przyrostu siły i masy mięśniowej. Dodam że ćwiczyłem 5 miesięcy, potem miałem 1 miesiąc przerwy i teraz 3 miesiące bez przerw (oczywiście wcześniej też ćwiczyłem niestety z przerwami). Mam dietę wysokobiałkową redukcyjną, ale chudnąć już nie chce, i już mam unormowaną wagę od 3 tygodni 73kg, czy powinienem brać jakieś dodatkowe suplementy, białko, aminokwasy itd.

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Joker00
PŁEĆ: Mężczyzna
WIEK: 23 lata
WZROST: 170cm
NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: obecnie pełne 3 miesiące

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 73kg
OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 28cm
OBWÓD BICEPSU: 38cm
OBWÓD ŁYDKI: 38cm
OBWÓD UDA: 49-50cm
OBWÓD BIODER: 94cm
OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 82cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 104cm
OBWÓD BARKÓW: 119cm
OBWÓD NADGARSTKA: 17cm
OBWÓD KOSTKI U NOGI: 25cm

****POMIARY POZIOMU TŁUSZCZU**************************

WAGA CIAŁA: 73kg
poniższych nie wiem jak zmieżyć
PROCENT BODY FAT WSKAZYWANY PRZEZ WAGĘ:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA TRICEPSIE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA BICEPSIE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA ŁOPATCE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NAD BIODREM:
GRUBOŚĆ FAŁDY BRZUSZNEJ:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA UDZIE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA ŁYDCE:
SUMA GRUBOŚCI FAŁD:
WYNIK TOTALNY BODY FAT:

[dane obliczone na podstawie : [[http://www.topendsports.com/testing/tests/skinfolds.htm]]] brak

****POMIARY SIŁOWE****************************************

PRZYSIAD TYLNI: [cięzar X powtórzenia] - trzy różne wyniki
MARTWY CIĄG: [cięzar X powtórzenia] - trzy różne wyniki
WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: [cięzar X powtórzenia] - trzy różne
WIOSŁOWANIE SZTANGI : [cięzar X powtórzenia] - trzy różne
WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : [cięzar X powtórzenia] - trzy różne

****CEL*************************************************

MASA i SIŁA KULTURYSTYCZNA 3 razy w tygodniu poniedziałek-środa-piątek

I mój obecny plan ćwiczeń

Pon:

MC 4s
Podciąganie na drązku 4s
Wiosłowanie sztangą 3s
Unoszenie sztangielek na boki w opadzie tułowia 2s
Uginanie ramion ze sztangą stojąc 3s

Śr:

Wyciskanie sztangi poziomo 4s
Wyciskanie sztangielek skos 3s
Wyciskanie żołnierskie 3s
Unoszenie sztangielek na boki 2s
Wyciskanie francuskie 3s

Pt

Przysiady ze sztangą 4s
Prostowanie siedzac 3s
Uginanie leżąc 4s
Wspięcia na palce 4s

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6476 Napisanych postów 75649 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 633847
kolego 3 miesiące trenujesz i już odczuwasz zmęczenie?
nie wróżę Ci długiego stażu w tym sporcie

dział trening dla początkujących
dział odżywianie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 207 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2560
A gdzie aero jak robisz redukcje?? kup witaminy to moze sie bedziesz lepiej czuł bo moze ci ich brakuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 451
redukcje już skończyłem 3 tygodnie temu i unormowałem sobie wagę. Dietę mam, areo już nie potrzebuję chociaż czasem ćwiczę kickboxing z rozciąganiem pomiędzy dniami treningowymi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8097 Napisanych postów 149606 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1185554
przejdz powoli do diety z dodatnim bilansem i tyle.
na razie nic nie potrzebujesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 451
to polecę tylko po zwykłe witaminki i się zobaczy czy to jest to do przyszłego tygodnia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4315 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26980
zma/mzb na lepszy sen mozesz sobie jeszcze kupic
lepszy sen-lepsza regeneracja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 779 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11356
Wina lezy prawdopodobnie po stronie diety. Rozpisz ją tutaj i podaj rokład BWT oraz ilość spożywanych kalorii.

SIŁA, SPRAWNOŚĆ, PIĘKNO - JEDNYM SŁOWEM - VITALMAX!!!

Serdecznie zapraszamy do sklepu ATLETA!!! www.atleta.pl
Odżywki oraz suplementy VITALMAXA i innych firm w najlepszych cenach!!!

Zapraszam do śledzenia mojego TESTU: Droga do PP 2010 z VITALMAXEM!!!
http://www.sfd.pl/TEST:_DROGA_DO_PP_2010_z_VITALMAXEM!!!-t646535.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 451
Dobra jeśli chodzi o dietę to głównie opierałem się na tym poście http://www.sfd.pl/PODSTAWY_UKŁADANIA_DIETY.-t527693.html i oczywiście dziale kuchnia sfd pod kątem redukcji. Jem 5 razy dziennie mniej więcej co 3 do 4 godzin, starałem się ograniczyć tłuszcze te złe. Schudłem tyle ile chciałem teraz od 3 tygodni trochę zwiększyłem ilość w porcjach posiłku, czym zatrzymałem chudnięcie. Nie chce mi się teraz liczyć tego wszystkiego. W każdym bądź razie jem mniej więcej tak, 1 posiłek jajecznica lub omlet lub coś na na jajkach szt. 2 z pomidorem, 2 posiłek kurczak, indyk itd. do tego surówka lub saładka i ryż, albo kasza, 3 posiłek jakaś ryba, czy to paprykarz jak nie chce mi się nic robić czy makrela itd., 4 posiłek tak jak 2 potem po godzinnej przerwie trening też ok. godzinny następnie dla dla szybszej regeneracji np. zjem banana z miodem lub bez i zapije mlekiem, albo koktajl z tego. 5 posiłek to kolacja więc jedną kromkę razowego chleba z twarogiem lub serkiem wiejskim i warzywami (ogórek zielony, pomidor itd.) Porcje na początku przeliczałem później na wyczucie tak żeby przed kolejnym posiłkiem odczuwać że chce cię coś już zjeść. Czasami w ciągu dnia wypiję też koktajl mleczny własnej roboty. Po za tym nie jem wogóle słodkiego, cipsów i innych śmieci. Pije wodę, herbaty i raz dziennie kawę rozpuszczalną z mlekiem.
Czekam na sugestie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

szybka piłka - Jaka odzywka z weglami złozonymi ?!

Następny temat

Najbardziej plecane Odzywki Białkowe

Fruzelina