SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie odzywki do sztuk walki?? co Polecacie ??

temat działu:

Baza klubów Sztuk Walki

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14823

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 373
Witam pytanie jak w temacie :) Jakie odzywki do sztuk walki?? co Polecacie ??
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 87 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1387
Zależy to od wielu rzeczy, m.in. od tego, co trenujesz. Np. Bokser musi uważać na swoją wagę jeśli uczestniczy w róznych kategoriach wagowych, podobnie inne style walki. Różne odźywki różne rzeczy robią, więc najpierw określ swój cel:

Siła- kreatyna, NO-booster;
Masa- Gainer/Bulk
Rzeźba i/lub odchudzanie- fat burner+antykatabolik (np. l-glutamina, BCAA)

Ogólnie radziłbym zrobić jak większość kulturystów- najpierw masę, potem redukcję. Jak osiągniesz odp. wagę to ćwiczysz na siłę.

"Człowiek wygrywa walkę, nie pas!"

"Nie drażnij małych pszczół, bo zwrócą się na Ciebie z siła smoka"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 68 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5388
Jeżeli mogę zaproponować to należy zacząć od tego co ćwiczysz i jak wygladja kategorie wagowe [i Twoja waga].Podstawą zaczęcia suplementacji wg. mnie jest znajomosc mozliwosci i potrzeb swojego organizmu po to aby wiedziec czego najbardziej potrzebuje
,jakie są braki,czego niedobór mam na myśli np czy starcza Ci''paliwa'' na treningu,jak reagujesz na ''pobudzacze'' typu kofeina - niektórzy maja mdłosci i zawroty glowy inni reaguja dobrze ,czy nie masz przeciwskazań na niektóre srodki [np zle reagujesz na białko jajeczne,lub inne] jaki wkład finansowy chcesz wyłożyć na suplementację...
Ja zaczoł bym od odpowiedniej ilosci posiłkow [najważniejsze posiłki wg mnie to sniadanie - zapewnia dobry start dnia,następnie posilek przed treningowy -który zapewni ''paliwo'' na treningu'' i posilek potreningowy - uzupełni duzo wartości odzywczych straconych na treningu, nie nalezy bagatelizowac innych posiłków minimun jeszcze 2] kiedy spełniasz te warunkinalezy pomysleć o odpowiedniej regeneracji potreningowej i odpowiednio długi sen.Wtedy dopiero mozna myśleć o suplementacji.
W suplementacji uwzględnił bym [duzo ułatwiło by mi napisanie co trenujesz i jaka jest częstotliwoś treningu , Twój wiek][cała gama suplementów do wyboru w https://sklep.sfd.pl po korzystnych cenach]
1Preparat witaminowy
[przykład-https://sklep.sfd.pl/Witaminy_i_minerały_Daily_Formula-opis483.html na początek powinny starczyc]
2BCAA\Glutamina
[przykład bcaa-https://sklep.sfd.pl/Aminokwasy_rozgałęzione_Bcaa_BCAA_1000_XXL-opis2118.html polecam]
[przykład glutaminy-https://sklep.sfd.pl/Glutaminy_Glutamin_L-100%_Base_Mega_Capsules-opis247.html]

Opcionalnie mozna stosować kreatynę - okresowo - po skonczeniu cyklu min. tyle sami dni bez kreatyny
[jesli nie stosowałes proponuję zacząć od monohydratu kreatyny ,stacki i inne formy proponuję odstawic na pózniej]
przykład- https://sklep.sfd.pl/Kreatyny_i_stacki_kreatynowe_Creatin_Monohydrate-opis223.html na początek w sam raz

I w zależnosci jak przedtawia się Twój jadłospis czasem można nie wyrobic się z posiłkami,choć polecam inwestować wiedzę i pieniądze najpierw w jedzenie - pózniej odżywki - oczywiście posiłki powinny być odpowiednio dobrane - polecam poszperać na sfd bo jest ogom wątków na temat diety,posiłkow ,łacznie z przepisami -co stanowi bezcenną skarbnicę wiedzy z której można korzystać praktycznie zawsze,wypowiada się to ogom osób z fachowym podejsciem.

Założmy ,że dietę maż ok,zapewniłeś odpowiedna ilosć witamin,stosujesz antykataboliki [bcaa,glutamina],odpowiednio odpoczywasz - najważniejsze to trwać w tym co postanowiłeś bo o efekty zawsze trudno,a spadki muskulatury ,siły,czy chęci zawsze przychodzą łatwiej.

Napisz jeśli możesz ,jek czujesz się prze treningiem [senność ,brak motywacji] wtedy mozna myśleć o pobudzaczach przedtreningowych,jeśli nie wyrabiasz się z posiłkami to mozna pomyslec o odżywce weglowodanowo - białkowej, ewentualnie mozna spozywać przed i po treningu napoje izotoniczne [różnego typu od gotowych butelkowanych produktów po formy proszkowe do przygotowania samemu]

Zmieniony przez - samael3x6 w dniu 2009-01-17 14:53:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 373
trenuje MMA mam 73 kg wagi w kategoriach w miim mysleprzedziale 70kg i wyzsza 76
z posikami u mnie jest różne niestety nie sa regularne przeważnie 3-4 dziennie

przed treningiem mój zappał jest ok wszystko zalezy tez od zmęczenia jakie było np w pracy, niewyspanie tez czasami dopieka, na treningach staram sie dawać z siebie wszystko
niestety po czasami jestem zmęczony jak był naprawde ostry trening do którego sie przykładam później nie mam siły sie wyspać
niechciał bym przytyć bo w tej wadze jest mi dobrze ważne żeby odzywka mnie nie ulała takiego misia (co chyba jest nie możliwe)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 68 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5388
Na poczatku proponuję proponuje do pracy [nie wiem co jesz w pracy] kupic gainera [wg mnie nie ma sensu targać całego wiadra,dlatego warto pomyśleć o gainerze pakowanym w saszetki np https://sklep.sfd.pl/Gainery_CFM_Gainer_10-opis3214.html sypiesz do shakera zalewasz wodą i masz gotowa pule weglowodanow] druga porcję gainera też nalezy uwzględnić.Starcza na 25 dni brany 2 x dziennie.
Co do chęci i mocy do treningów to proponował bym https://sklep.sfd.pl/Preparaty_energetyczne_Caffeine_Power-opis2132.html Prpopozycja dawkowania: tylko kiedy nie masz ''powera'' lub chęci,dlatego,że organizm przyzwyczaja się do kofeiny i jej dzialanie pózniej słabiej się odczuwa bynajmniej ja mam takie doswiadczenia.
Co do odpoczynku i snu miałem podobne sytuacje ,że po cięzkim treningu nie moglem spać ale z czasem przeszło...dla poprawienia snu sporo osób stosuje zma np https://sklep.sfd.pl/Testosteron_i_Hgh_ZMA_Pro-opis510.html polepsza sen i regeneracje.
Jeśli jeszcze jakies pytana wal smiało.:)pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 41 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 304520
Myślę, że Twój problem tkwi w niewłaściwym odżywianiu się. Musisz zadbać o to, aby przed treningiem ( ok. 2-2,5 godz.) zjeść porządny posiłek dostarczający odp. ilość białka i węglowodanów przy względnie niskiej zawartości tłuszczu. To zapewni Ci paliwo na czas treningu. Co do suplementacji moim skromnym zdaniem nie potrzebujesz gainera tylko coś na przyśpieszenie regeneracji-BCAA i glutaminę po treningu do tego multiwitaminę np. Daily Formula albo One-a-day ( rano do śniadania), przed snem jw. ZMA. Jeżeli dysponujesz zasobniejszym portfelem, możesz dorzucić staka przedtreningowego, który da Ci "kopa" energii.

Cholera powtórzyłem dokładnie co napisał samael3x6 w pierwszym poście. Nie doczytałem przepraszam!

Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2009-01-18 16:11:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 373
wielkie dzieki panowie :) zapewne już niedługo skozystam a tym snie tez pomysle ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 471
odświeże Ci temacik Ja osobiscie polecam ci Carbo z Olimpu jest niedrogie 19zł za 1kg. Daje kopa.. swietne na poprawe kondycji i wytrzymalosci a daje tez duzo energii przed treningiem... biore od moze miecha i jestem zadowolony. Dorzucam tez Gainera 737/Magnum8000 na mase bo siedze tez troche na silowni, a nie jem duzo wiec brakuje mi powera. Gainer sprawdza sie w treningach silowych (w MMA masz ich pewnie duzo)nie mecza sie tak szybko miesnie i ogolnie lepiej sie pracuje. Ja trenuje TK-D ITF i szczerze mowiac to widze duze poprawy w kondycji za sprawa Carbo jak i tez sily i masy pod wzgledem GaineraPozdrawiam

Zmieniony przez - Exodus94 w dniu 2009-01-25 10:07:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 41 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 304520
Carbo na poprawe kondycji i wytrzymałości... ciekawe. Wydawało mi się że od tego jest odpowiedni trening ale sądząc po twoim wieku i stażu treningowym pewnie wiesz lepiej. Te 60 kg ważyłeś przed czy po tej znacznej poprawie jaką zauważyłeś po stosowaniu gainera?

Nie obraź się, ale pojęcia nie masz o suplementacji a bierzesz się za udzielanie rad.


A to carbo z Olimpu... 19 zł to drogo jak za kilogram cukru

Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2009-01-25 15:07:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 224 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7140
Oczywiście, że stosowanie Carbo przed i po treningu może prowadzić do poprawy kondycji i wytrzymałości. Ja mam troche więcej stażu niż kolega wyżej i myślę, że mnie już nie będziesz wyjeżdżał z takimi tekstami. Nie wiem kolego Hubert81 czy używałeś kiedyś carbo, ale ja stosuję je zawsze po treningu na sali i oprócz zestawu witaminowo-mineralnego jest to moja podstawa. Nie wyobrażam sobie treningu bez tego ( a mam ich 6-8 tygodniowo)! Nie będę pisał o tym dlaczego carbo może poprawiac wydolność, o odbudowie zapasów glikogenu i tych wszystkich rzeczach, bo jest tego mnóstwo i tu na forum i wszędzie w necie. Jeśli masz taki staż jak piszesz w profilu to myślę też, że lekko niefortunne jest pisanie, że wydolność rośnie przez trening. Wzrost wydolności/wytrzymałości jest wypadkową treningu, odżywiania, suplementacji i regeneracji. Wiedzą o tym wszyscy przedstawiciele sportów sylwetkowych i innych. Mięśnie np. też nie rosną na treningu tylko po nim- jeśli spełnione są ww warunki (jedzenie, suple i regenerka)!

Pozdro

PS no chyba że ktoś gra w brydża lub szachy wtedy faktycznie chyba można się skupić przede wszystkim na treningu

Si vis pacem, para bellum!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 732 Wiek 31 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8051
RadomirMT:
ja trenuje mniej więcej tyle samo i bez carbo czy innych rzeczy daje sobie rade, chociaż przyznam że bywa naprawde ciężko, szczególnie czasem zasnąć i po niewyspanej nocy mieć powera ale ja zainwestowałem w zwyczajny nervosol z apteki jak nie umiem zasnąć i najzywklejszą kawe w razie senności przed treningiem(jeśli jakieś preparaty dają większego kopa niż kawa to ja sie oje ich brać )
hehe przy szachach też idzie sie pewnie przetrenować, mózg też potrzebuje regeneracji itd
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szkoły Walki Jelenia Góra

Następny temat

Urazy kończyny górnej w sportach walki

nutloveb