SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie odżywki do mojeo trybu życia

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 435

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13
Mam 28 lat i na nowo zaczynam ćwiczyć na siłowni. Przez ciągłe przeprowadzki i zmiany pracy nie moge odpowiednio dostosować treningów (bieganie jazda na rowerze (nie wyczynowo) i siłownia). Ostatnio znalazłem pracę w której mam baardzo dużo ruchu i czasem przypomina mi to dobry fitness. Wszystko na tempo żeby norme wyrobić hehe. Ostatnio przestałem biegać bo wtedy w pracy nie wyrabiam. Paru innych "biegaczy" ma podobnie. Po pracy nie mam zbyt wiele energi choć odżywiam się dobrze (jest to najistotniejsze dla mnie). Uznałem, że żeby się szybciej regenerować i mieć siły na jakikolwiek sport, musze zmienić pracę, albo brać odżywki. Ze zmianą narazie odpada więc opcja druga się chyba kłania.
Mam suplementy:
BCAA, Kreatyna, Białko sojowe
Bardzo ogólnie chce się wzmocnić i trochę urosnąć nie odstawiając na bok biegania ze 3 razy w tygodniu.
Jeśli możecie to dajcie jakiś pomysł jak najlepiej brać te odżywki, czy może powinienem coś dodać albo odjąć. Na siłownie chodzę 3 razy w tygodniu biegam 2 razy w tygodniu na krótkie dystanse po 30 minut po pagórkowatym terenie. Przy tym mogę zostać.
Z góry dzięki za odpowiedź...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49632 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
ja proponuje kreatyna 2 razy po 5g w ciągu dnia
bcaa po treningu 15-20g
kupił bym tez coś na sen; magnez albo zma[magnez+witb6, i cynk], albo coś typu gh max/turbo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 589 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10726
Jak chcesz urosnac to duzo jedz,,bcaa przed i po treningu po 1o gram ,,kreatyna na czczo 5 gram przed treningiem 5 gram po 5 gram,,w wolne na czczo 5 gram ,,bialko sojowe przed snem i po treningu z weglami

chwdp

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13
Dzięki chłopaki
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Witaminy i minerały - jakie wybrać ?

Następny temat

która kreatyna z czym brac

Wheya