SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie mięśnie rozwijać?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3080

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 398
Witam,

Bardzo lubię grać w siatkówkę i w piłkę nożną też chciałbym dobrze grać,bo w nogę to dobry jestem na bramce (pochwały słyszę),ale już kicha w polu,podawanie nie wychodzi dobrze i w ogóle technika leży,ale to nie o to mi tutaj chodzi.

Otóż interesuje mnie to,na jakie mięśnie kłaść nacisk podczas planu na siłę,by w siatkówkę mocno ścinać + serwować oraz które mięśnie są odpowiedzialne za mocne kopnięcie piłki...

Liczę na pomoc... dziękuję...

You can't stop me now...
I want to be a kox ^^

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4473 Napisanych postów 56453 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711563
Jak dla mnie to siatka i nogi to głównie nogi zwłaszcza wyskok

A co do siły to raczej duży wpływ ma dynamika uderzenia w piłkę a potem jakaś taka typowa siła mięśni choć na pewno ma wpływ

Ps napisz w dziale gry zespołowe tam pomogą na 100%

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 4230 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 26217
Otóż interesuje mnie to,na jakie mięśnie kłaść nacisk podczas planu na siłę,by w siatkówkę mocno ścinać + serwować oraz które mięśnie są odpowiedzialne za mocne kopnięcie piłki... - no własnie tutaj przedewszystkim na pewno bedzie liczyła sie TECHNIKA a nie siła...

zdr.

"Staraj się dążyć do doskonałości, rób więcej niż możesz,
kochaj przyjaciół, mów prawdę, bądź wierny oraz szanuj swojego ojca i matkę.
Te zasady pomogą Ci osiągnąć mistrzostwo, uczynią Cię silniejszym,
napełnią nadzieją i wskażą Ci drogę ku wielkości." - Joe Weider®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 7667 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 81617
Technika to raz. Ale pytanie było o mięśnie. Więc:

- nogi

- brzuch

- dół pleców

Polecam ciwczyć ćwiczenia dynamiczne w stylu Power Clean, snatch, press push itp. Piszę angielskie nazwy, więc jak nie wiesz jak wyglądają te ćwiczenia to poszukaj na youtubie. Masa tego jest.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2637
Gram w Piłkę już 8 lat i wcale nie zalezy silny strzał od rozwiniętych mięsni,jezeli chodzisz do jakiegos klubu trener powinien Ci powiedziec co masz robic aby strzał był mocniejszy.Jezeli chcesz mocno strzelac ustrzywniaj śród stopie i trafiaj w srodek ciężkosci piłki i pochylaj sie przy tym do przodu,jak bedziesz chcial cos jeszcze to napisz postaram sie na wszystko opowiedziec
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 486
Jeżeli siatkówka to łydki na wyskok i triceps na wbijanie gwozdzi. :)
To tylko teoria, bo w rzeczywistosci liczy si wrodzona dynamika i nabyta technika(szczeolnie elastyczny nadgarstek).Osobiscie gram na rozegraniu wiec w moim przypadku glownie liczy sie to drugie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening - plecy

Następny temat

Klatka 2x w tygodniu

NutLove