SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie cwiczenia

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 979

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez georgu z działu Trening dla początkujących.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 48
Witam mam kilka pytań ...
Nigdy nie ćwiczyłem an siłowni ani nic podobnego bo nie mam do tego dostępu także w domu brak tego ...jestem szczupłym nastolatkiem 20 lat i kolega mi podpowiedział ze z taka sylwetka jak moja mogę dobrze wyrobić mięśnie tylko kompletnie nie wiem jak się za to zabrać nie znam się an tym pomóżcie !Dodam że zadne suplementy diety czy sterydy nie wchodzą w grę !

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 60

Wzrost: 175

Cel treningowy: przyrost mięśni

Staż treningowy na słowni: brak

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): brak

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak

Merlin

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 269 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3422
Na razie zacznij porządnie się odżywiać. Przeczytaj 10 wskazówek żywieniowych i ogólnie dział odżywianie.
A co do treningu to zacznij od
https://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących__foty_str._12-t359947.html
A po 3-4 miesiącach pomyślimy co dalej.

It will be legen... wait for it... dary. LEGENDARY!

Animal. back

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 48