SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie białko zakupić najlepiej ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2825

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 46 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4840
Siema, o co chodzi z białkami typu,
wpc
mixy
izolaty
kazeiny ?
I jak działa białko czy po siłowni jak wezmę białko,to co mi to da ?
i czy jak nie chce być "Ulany" to mogę brać białko czy lepiej nie brać białka?
Chodzi mi o to żeby spalić tłuszcz



Zmieniony przez - bargwi w dniu 2018-03-17 18:44:45
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 0
Z tego co wiem ,(nie mam żadnego dyplomu lecz wiedzę staram się uzupełniać na bieżąco z artykułów i książek ) to białka są szybko przyswajalne i i wolno . białka szybko przyswajalne serwetkowe( whey ) to te na których jest napisane wpc ( koncentraty ) izolaty itd , a te wolno przyswajalne to spotkałem się z nazwą econo i mixy itd . ( jeśli się mylę to proszę mnie poprawić a nawet fajnie by było ) Jeżeli chodzi o następne pytania to , białko można brać i na tak zwanej masie i na redukcji tylko w inny sposób . Żeby w ogóle zacząć brać białko musimy obrać cel treningowy ty masz redukcje , następnie wyliczyć dzienne zapotrzebowanie białka w zależności od celu masy twojego ciała itd. następnie policzyć ile jesteś wstanie z tego co ci wyszło zjeść w posiłkach a ile musisz dobić białkiem kupnym . Zazwyczaj napisane jest na opakowaniach żeby brać od 1-3 porcji dziennie nie więcej ja osobiście gdy "masowałem" miałem zapotrzebowanie 180 i dwa razy dziennie piłem białko rano po śniadaniu i po treningu bo wtedy jest najbardziej otwarte " okno anaboliczne " i w tym przypadku piłem białko szybko przyswajalne żeby szybko je przerobić i dotarło to mięśni w przypadku redukcji to spotkałem się z dietą białkową i równoczesnym obniżeniem ilości spożywanych węglowodanów oczywiście trzeba pamiętać że nie wolno z nisko bo będzie reakcja odwrotna niż pozbycie się tkanki tłuszczowej zalecana ilość to min. 200 g węgli dziennie u przeciętnej osoby ( wiadomo trzeba podchodzić do tego indywidualnie ) . Na redukcji moja znajoma stosowała picie białka z witaminami zamiast śniadania i kolacji co zmniejszyło ilość spożywanych węglowodanów i organizm był zmuszony pobierać je z zapasów które nagromadził , nie jestem pewien czy to dobry sposób bo przeczytałem też żeby nie oddzielać tych dwóch składników i żeby zawsze nawet nie wielkie ilości węglowodanów jeść z białkiem żeby nie zakłócić równowagi . Pomogłem ile mogłem , jeszcze raz jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić będę wdzięczny . Ogólnie temat jest złożony w zależności od celu bierze się inny rodzaj białka i w innych dawkach i porach .




Zmieniony przez - KrystianSW w dniu 2018-03-17 20:14:52

Zmieniony przez - KrystianSW w dniu 2018-03-17 20:25:23

Zmieniony przez - KrystianSW w dniu 2018-03-17 20:28:15
1

Krystian Jakubczak

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 46 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4840
KrystianSW
Z tego co wiem ,(nie mam żadnego dyplomu lecz wiedzę staram się uzupełniać na bieżąco z artykułów i książek ) to białka są szybko przyswajalne i i wolno . białka szybko przyswajalne serwetkowe( whey ) to te na których jest napisane wpc ( koncentraty ) izolaty itd , a te wolno przyswajalne to spotkałem się z nazwą econo i mixy itd . ( jeśli się mylę to proszę mnie poprawić a nawet fajnie by było ) Jeżeli chodzi o następne pytania to , białko można brać i na tak zwanej masie i na redukcji tylko w inny sposób . Żeby w ogóle zacząć brać białko musimy obrać cel treningowy ty masz redukcje , następnie wyliczyć dzienne zapotrzebowanie białka w zależności od celu masy twojego ciała itd. następnie policzyć ile jesteś wstanie z tego co ci wyszło zjeść w posiłkach a ile musisz dobić białkiem kupnym . Zazwyczaj napisane jest na opakowaniach żeby brać od 1-3 porcji dziennie nie więcej ja osobiście gdy "masowałem" miałem zapotrzebowanie 180 i dwa razy dziennie piłem białko rano po śniadaniu i po treningu bo wtedy jest najbardziej otwarte " okno anaboliczne " i w tym przypadku piłem białko szybko przyswajalne żeby szybko je przerobić i dotarło to mięśni w przypadku redukcji to spotkałem się z dietą białkową i równoczesnym obniżeniem ilości spożywanych węglowodanów oczywiście trzeba pamiętać że nie wolno z nisko bo będzie reakcja odwrotna niż pozbycie się tkanki tłuszczowej zalecana ilość to min. 200 g węgli dziennie u przeciętnej osoby ( wiadomo trzeba podchodzić do tego indywidualnie ) . Na redukcji moja znajoma stosowała picie białka z witaminami zamiast śniadania i kolacji co zmniejszyło ilość spożywanych węglowodanów i organizm był zmuszony pobierać je z zapasów które nagromadził , nie jestem pewien czy to dobry sposób bo przeczytałem też żeby nie oddzielać tych dwóch składników i żeby zawsze nawet nie wielkie ilości węglowodanów jeść z białkiem żeby nie zakłócić równowagi . Pomogłem ile mogłem , jeszcze raz jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić będę wdzięczny . Ogólnie temat jest złożony w zależności od celu bierze się inny rodzaj białka i w innych dawkach i porach .





Zmieniony przez - KrystianSW w dniu 2018-03-17 20:14:52

Zmieniony przez - KrystianSW w dniu 2018-03-17 20:25:23

Zmieniony przez - KrystianSW w dniu 2018-03-17 20:28:15



Mam sprawdzić zapotrzebowanie kaloryczne ?
A jak nie to jak mam sprawdzić zapotrzebowanie białka?
Czyli jakbym brał wheya po każdym treningu to bym zaszkodził sobie czy nie ?
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 0
Nie nie zaszkodzisz sobie , jeżeli ograniczysz węgle , a zapotrzebowanie na biało wylicza się i stosuje z całym zapotrzebowaniem dziennym łącznie z kcal , białkiem , tłuszczem i węglowodanami nie powinno się dbać tylko o poziom białka a na redukcji szczególnie pilnować ilości spożywanych kalorii , dodatkowo możesz w swoją dietę dorzucić więcej błonnika lecz nie za dużo gdyż wiadomo jakie właściwości ma błonnik ( warzywa , owoce główne źródło ) to dodatkowo przyśpieszy Twój metabolizm i wspomoże redukcje

Krystian Jakubczak

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 46 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4840
KrystianSW
Nie nie zaszkodzisz sobie , jeżeli ograniczysz węgle , a zapotrzebowanie na biało wylicza się i stosuje z całym zapotrzebowaniem dziennym łącznie z kcal , białkiem , tłuszczem i węglowodanami nie powinno się dbać tylko o poziom białka a na redukcji szczególnie pilnować ilości spożywanych kalorii , dodatkowo możesz w swoją dietę dorzucić więcej błonnika lecz nie za dużo gdyż wiadomo jakie właściwości ma błonnik ( warzywa , owoce główne źródło ) to dodatkowo przyśpieszy Twój metabolizm i wspomoże redukcje


Moja dieta wygląda tak że jem normalnie nutelle danio chleb z szynką soki, czasami coli się napije i czasami napije się słodkich napojów gazowanych co w tym muszę ograniczyć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 0
No na pewno unikać słodyczy czyli cukrów prostych i nie potrzebnych odbijaczy kalorii , zacząć badać skład jedzonego jedzenia poprosić kogoś lub samej nauczyć się wyliczać . obliczyć zapotrzebowanie na kalorie biało węgle i tłuszcze i pilnować tego i pilnując tego sama zauważysz czego jesz za dużo a czego za mało bo nie będzie ci się zgadzać ilość któregoś z wyżej wymienionych

Krystian Jakubczak

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 46 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4840
KrystianSW
No na pewno unikać słodyczy czyli cukrów prostych i nie potrzebnych odbijaczy kalorii , zacząć badać skład jedzonego jedzenia poprosić kogoś lub samej nauczyć się wyliczać . obliczyć zapotrzebowanie na kalorie biało węgle i tłuszcze i pilnować tego i pilnując tego sama zauważysz czego jesz za dużo a czego za mało bo nie będzie ci się zgadzać ilość któregoś z wyżej wymienionych


A co by mi dała kreatyna jakbym brał teraz ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 0
głownie wzrost siły i objętość mięśni

Krystian Jakubczak

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 46 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4840
KrystianSW
głownie wzrost siły i objętość mięśni


czyli jak mam tłuszcz to tłuszcz by zamieniła kreatyna w mięśnie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8998 Napisanych postów 152573 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200547
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 0
TomQ-MAG
nie a takiej mozliwosci


zgadzam się

Krystian Jakubczak

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Universal shock therapy new formula

Wheya