SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie białko najlepsze dla początkującego???

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7333

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Banan z działu Targowisko.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 129
Witam mam zapytanie mam 18 lat i 60kg wagi chciałbym zakupić jakieś białko na przybranie masy dla początkującego i coś na mięśnie ale jest tego dużo na necie,i nie wiem co wybrać więc proszę o jakieś linki z odżywkami.Prosił bym też o pomoc w ułożeniu jakiejś diety.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1505 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22139
"zakupić jakieś białko na przybranie masy dla początkującego i coś na mięśnie"
Po tym fragmencie mozna juz wywnioskowac ze nie masz jakiego kolwiek pojęcia :(
Poczytaj podwieszone tematy... Ułóz sobie diete, bo ona jest właśnie na mięśnie jak to napisales :) Musisz dostarczyc organizmowi odpowiednią ilosc kalorii zebyś mógł rosnąć... to tak jak samochód by nie pojechał bez paliwa :) Tak Ty nie bedziesz rósł bez diety...
Na przybranie masy jest dieta z dodatnik bilansem kcal ~+500kcal.
Białko - tylko wg. braków w diecie
pzdr
4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 129
Właśnie proszę o pomoc w ułożeniu diety bo ja nie orientuje się ile posiłków(6) i co jeść chociaż dużo czytałem o tym na forum to i tak dla początkującego są inne zalecenia.Proszę o pomoc z góry dzięki
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 167 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2915
a co ten temat ma wspólnego z targowiskiem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1505 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22139
Poczytaj podwieszone tam dowiesz sie wszystkiego :)
Jesli juz bedziesz miał jako takie pojęcie sprobuj ułożyc diete i załóż temat do korekty
Powodzenia pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 129


Witam czytałem o różnych dietach i postanowiłem ułożyć dla siebie na masę i przyrost mięśni.
Śniadanie ok 6:00
2 jaja smażone lub gotowane,płatki pełno ziarniste z mlekiem.
szkoła ok 10:00-12:00
chleb z serem lub jakimś pasztetem,z kurczakiem.
jak dłużej w szkole ok 13:00-15:00
chleb z tuńczykiem jakieś jabłko,banan,jakiś jogurt(można spożyć jakiegoś hod doga,hamburgera lub zapiekankę czy nie za bardzo)
Po szkole ok 17:00
Pierś z kurczaka,na zmianę smażoną rybę,jakieś płatki na sucho pełnoziarniste.
trening(ile w tygodniu)ok 19:00
Po treningu banan,jabłko,płatki kukurydziane z mlekiem,rybę,jakąś konserwę,tuńczyk.
Przed snem ok 22-30 może później,wcześniej zależy.
Ryż gotowany,tworóg,jakieś jabłko,banan.
Do tego jakieś białko (rano,po wróceniu ze szkoły,przed treningiem,przed spaniem tylko proszę o linki jakiś białek dla początkującego)
Morze być taka dieta czy coś jeszcze dodać proszę o skomentowanie i doradzenie????
Dziękuje z góry i pozdrawiam
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 930 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19248
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 11765 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 64276
szkoła ok 10:00-12:00
chleb z serem lub jakimś pasztetem,z kurczakiem. << pasztet nie , ser zalezy jaki , kurczak jak najbardziej

można spożyć jakiegoś hod doga,hamburgera lub zapiekankę czy nie za bardzo) << nie jedz syfu

po treningu bialko zwierzęce, najlepiej cycek lub wolowina , alternatywnie ryba
węglowodany ryż proporcje wegle:bialko po treningu 2:1

przed snem juz nie dajemy węglowodanow , na pewno odlozą sie one w masie , ale tluszczowej , najlepiej bialko i niewielka ilosc tluszczów

musisz to wszystko ogarnąc

braki w diecie na pewno będą
zalezy na jaką miare
jednak najpierw dopracuj diete , najlpiej napisz w dziale odzywianie tam ci pomogą
i wróć a polecimy ci białko

pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 129
To zależy niekiedy o 24:00 albo wcześniej albo później zależy jak mi się robota rozłoży .Jak mam robotę to późno a jak nie to idę tak 22-23 bo muszę wrześnie wstać do szkoły 0 (5:40)niestety taki dojazd do budy:(
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nadmierne wydzielanie gazów w trakcie brania gainera

Następny temat

GAT - jet fuel

Whey vit