SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie białko

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 844

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 72
Może na początek kilka słów o sobie: nie jestem kulturystą (i nie chcę być). Ćwiczę od 6 miesięcy (3 razy w tygodniu) - przez ten okres czasu moim celem było zrzucenie trochę kilo, więc koncentrowałem się raczej na ćwiczeniach aeorobowych. Teraz chciałbym bardziej skupić się na nieznacznej rozbudowie mięśni (ale nie chce być szerszy niż wyższy, poprostu interesuje mnie dobra rzeźba).

Ciągle dopracowuję swoją dietę, ale mam problem ze spożywaniem 2g białka na kilogram. Tak więc zastanawiam się nad uzupełnieniem diety o odżywki białkowe. I tutaj moje pytanie: czy są one w pełni bezpieczne. Jako kompletny laik w tym temacie czytając składy tych odżywek i obco brzmiące nazwy aminokwasów mam pewną obawę. Czy możecie mi doradzić jakąś konkretną odżywkę dla początkującego? A może skoro nie chcę jakoś drastycznie przybrać masy odżywki białkowe nie są mi potrzebne?
Czekam na opinie bardziej doświadczonych.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 362 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2964
Mysłę, że jeżeli to pierwsze białko to nie musi być to białko z wyższych półek(matrix 5.0...no chyba, że masz na tyle kasy 200zł/mis), moim zdaniem warto porozglądać się za białkami Olimpa! Co do zdrowia, to nie zaszkodzą Ci(chyba, że na układ wydalniczy)

DAJ SOGA JAK POMOGŁEM :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert