SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie ćwiczenia najbardziej złożone

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2877

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3252
Witam chce sobie zrobić trening HST ale zamknąć go w jak najmniejszej ilości ćwiczeń, 5-6
narazie pomyślałem sobie że będe robił tak

Drążek
Przysiady z obciążeniem
Klata (Pompki)
Klata II (Rozpiętki)
Barki
Brzuch
Łydki

No i już wychodzi 7 ćwiczeń a chciałbym jeszcze zrobić kaptury przedramię i najwazniejsze prostowniki

zna ktos dobre cwiczenia które zaangazuja np barki i kaptury, prostowniki w połączeniu z czyms wyzej dodam że na barki chce robić tylko srodkowe i tylne aktony, przednie wyrabiają sie od robienia klaty ( pompki) . myslałem o mc z hantlami ale mysle ze za szybko mam słabe plecy itp chociaz to cwiczenie bardzo by mi pomogło

Pokój z wami bracia i siostry pamiętajcie że nie pięści ale język jest ostry

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 210 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3817
Dobre złozone cwiczenie ktore wykonuje ostatnio zamiast wyciskania zza karku jest podciaganie sztangi wzdluz tłowia, pracuja bardziej srodkowe i tylnie aktony barkow oraz tak jak chcesz kaptury.

Chcesz mala ilosc cwiczen to wywal te rozpietki, wtedy twoj plan bedzie prawie kopia mojego tylko kolejnosc inna

A co do prostownika, wykonuj przysiad trojboisty tj. wieksze ciezary ze sztanga na wysokosci łopatek a nie na barkach wtedy pracuja prostownik no i przy podciaganiu sztangi tez go odczuwam chyba ze to ci jeszcze za mało to rob martwy ciag

Zmieniony przez - jaccek w dniu 2008-11-09 22:35:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3252
mam tylko hantle jak juz mówiłem jestem raczej początkujacy cwicze mniej niz 3 miesiace do tego chudzizna dlatego martwy ciag to chyba za szybko dzieki za cwiczenia sog

Zmieniony przez - JFKZ w dniu 2008-11-09 23:34:39

Pokój z wami bracia i siostry pamiętajcie że nie pięści ale język jest ostry

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1029 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 20005
Wywal rozpiętki. Rób martwy (na razie na malych ciężarach) na przemian z przysiadami. Trening A- przysiady B-MC.
Jak masz tylko hantle to najlepsze na barki będzie chyba wyciskanie sztangielek.

Pozbądź się strachu i niepewności.
Pomyśl, że najwyżej możesz umrzeć...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1907 Wiek 41 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8317
Wg mnie cwiczenia angazujace najwiecej miesni to:

nogi, plecy:
przysiad
mc

klatka, triceps, barki:
dipsy
wyciskanie na lawce (dla mnie angazuje mniej i w mniejszym zakresie niz dipsy).

plecy, biceps:
drazek
wioslowanie

Nie rozumiem co robia w planie rozpietki?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 9947 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 52544
W HST musisz opierac sie na cwiczeniach wielowarstwowych, angazujacych jak najwiecej partii miesniowych, tak jak juz kilobb zauwazyl. Caly trening mozesz zamknac w 5 cwiczeniach, jesli odpowiadnio je dobierzesz. Jesli jestes za slaby na drazek-gorny wyciag, MC rob odpowiednim ciezarem i technika, i bedzie dobrze. Przysiad koniecznie, staraj sie nie schodzic za nisko.

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 2685 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 96288
Najbardziej złożone są ćwiczenia typu power clean, high pull itd. itp. ale i technika wykonania znacznie trudniejsza.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 100 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3252
Z tego co wiem to dipsy angazują przednie aktony barów. srodkowe i tylnie pewnie tez ale w mniejszym stopniu a ze barki mam słabe to chce odzdzielne cwiczenie na srodek i tył barów zastanawiam sie nad tym cwiczeniem 1.Unoszenie ramion ze sztangielkami w leżeniu(***):

-główne zaangażowane mięśnie-boczne i tylne aktony mięśni naramiennych

ps. wie ktos może jak sie wykonuje millitary press ?? i co angazuje te cwiczenie

Zmieniony przez - JFKZ w dniu 2008-11-10 14:43:43

Pokój z wami bracia i siostry pamiętajcie że nie pięści ale język jest ostry

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 265 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1625
chciales cwiczenia zlozone to nie pierdziel o rozpietkach. przednie barki pracuja przy wieeelu cwiczeniach, tylne przy wioslowaniu, podciaganiu. odpowiednia technika wyciskania zza glowy poruszy cale bary.

kto ma wielkie kaptury? trojboisci. dlaczego? bo robia martwy ciag. popatrz na Ronniego Colemana. obecnie wyglada jak swinia, ale kaptury ma konkretne. zanim przerzucil sie na kulturystyke trenowal trojboj.

Zmieniony przez - buckshot w dniu 2008-11-10 14:50:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 2685 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 96288
military press to nic innego jak wyciskanie sztangi z klatki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 52 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 10172
Chcesz przetrenować całe ciało na jednym treningu jak najmniejszą ilością ćwiczeń, to polecam poniższy układ:

-Przysiad / Martwy Ciąg (zamiennie co trening )
-Wyciskanie sztangi Leząc
-Wiosłowanie ze sztangą w opadzie tułowia
-Wyciskanie sztangi stojąc lub siedząc

lub

-Pompki na poręczach
-Podciąganie na drążku
-Clean and Press ( po naszemu to się chyba podrzut nazywa)
-Przysiad ze sztangą z przodu / rzymski martwy ciąg


Te ćwiczenia w zupełności wystarczą aby przećwiczyć całe ciało,
ewentualnie można dodać jakieś ćwiczenie na brzuch 2xtydzień



Zmieniony przez - Kiepa w dniu 2008-11-21 19:00:32
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

xx

Następny temat

Mięśnie klatki piersiowej

Nutlove-choco