SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakieś odżywki dodatkowo?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1613

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3188
Witam! Mam zamiar rozpocząć cykl z Fitness Authority Xtreme Napalm(przed treningiem) + Fitness Authority Xtreme Detonator(rano na czczo i po treningu).
Czy podczas robienia tego cyklu nie będzie problemu gdy będę dodatkowo zażywać jakiegoś fajnego spalaczyka(jeśli nie będzie problemu to może polecisz jakiś fajny sprawdzony spalacz?). Cena wszystkich odżywek nie gra roli ale może ktoś poleci jakieś suple, które dodatkowo mógł bym brać do cyklu z FA Napalm+Detonator. Jeśli chodzi o trening to nie jestem początkujący trenuję judo od 10 lat i siłownia nie jest mi obca, chodzę regularnie 3 razy w tygodniu.Za sobą mam już cykle ze Stormem Universala, Cytogenix Cytocell/Cytonox, Gaspari Nutrition Super Pump 250 i inne..Mam 17 lat 186cm wzrostu, 100kg wagi. Więc proszę o radę odnośnie cyklu. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

[][][]------[][][]

NIE MA Op*****LANIA SIE!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1417 Napisanych postów 35562 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 150829
najlepiej byloby gdybyś przeczytal regulamin dzialu i wstawil ankiete


https://www.sfd.pl/REGULAMIN_DZIAŁU__ANKIETA-t569834.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 78 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3188
Ankieta
1. sylwetka - trochę tłuszczyku, 41cm biceps,
104cm na wydechu klata, 91cm brzuch na wysokości pępka