SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki trening wybrać

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3910

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 3 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2375
Witam ponownie, od zeszłego razu cały czas starałem się wykonywać mniej więcej plan który wypisał ronie220. Naturalnie eksperymentowałem też z innymi ćwiczeniami, ale te ćwiczenia od niego postawiłem jako bazę. Jakiś czas temu w moje ręce wpadła książka "1% Fitness", w której to autor bardzo dobrze wypowiadał się o super seriach oraz wolnym obciążeniu. Przez ostatnie dwa tygodnie testowałem superserie i jestem nimi zachwycony. Po pierwsze niesamowita oszczędność czasu, po drugie większy zapał do treningu, po trzecie ponoć lepsze efekty.

I tak na przykład dziś zrobiłem 6 ćwiczeń w 3 superseriach. Przysiady ze sztanga+unoszenie ramion bokiem ze sztangielkami, wykroki+wyciskanie zza glowy sztangi na siedzaco, wspiecia na palce na siedzaca+unoszenie ramion przodem z talerzem od sztangi.
I tu pojawia sie moje pierwsze pytanie, czy wszystkie cwiczenia moge laczyc w superserie, czy te najbardziej wymagajaca jak np. przysiad czy martwy ciag lepiej zostawic jako osobne?
Kolejna rzecz to laczenie cwiczen, pisza zeby robic to przeciwstawnie, czyli np. biceps+triceps, klatka+plecy i nogi+ramiona, czy to dobre rozwiazanie?
No i co z brzuchem. Jak to wyglada z waszej perspektywy, czy warto go robic na silowni, czy lepszym rozwiazaniem sa jakies intensywne 20 minutowe cwiczenia na youtube dwa razy w tygodniu w domu i do tego koleczko?
No i w koncu pytanie ogolne a propo treningu. Planuje rozszerzyc trening do 4 dni na siłowni oraz do 2 dni ćwiczenia brzucha w domu. Czy taki ogolny plan mialby sens? Czy bez sensu robic dwa razy w tygodniu Plecy i klatke?
Dzień 1: Biceps+Triceps+Nogi
Dzień 2: Plecy+Klatka
Dzień 3: Brzuch w domu
Dzień 4: Ramiona+Nogi
Dzień 5: Plecy+Klatka
Dzień 6: Brzuch w domu



Zmieniony przez - bigredpl w dniu 2017-11-03 21:51:07
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3988 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340571
A jak moje plany ? Były efekty ?


To wyżej nie trzyma się kupy. Superserie są ok ale stosowane w odpowiednich sytuacjach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 3 lata Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2375
Ćwiczenia z planu robię cały czas, po prostu staram się łączyć je w superserie bo tak mi jest wygodniej. Szczególnie duże efekty odnotowałem jeśli chodzi o dolne partie, dodatkowo siła ogółem też się zwiększyła przy spadku wagi do 81 kg. Od października biorę też białko. Tak jak pisałem, chciałbym poszerzyć trening do 4 dni w tygodniu plus 2 razy w domu brzuch. Ewentualnie 5 razy w tygodniu i wtedy brzuch też na siłowni.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[BLOG] Wszechstronność w sporcie by ,,Rudy"

nutloveb