SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki trening?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 712

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 166 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5032
Witam
Wczoraj zrobiłem sobie pierwszy trening z cyklicznosci grupa II i kompletna klapa, zle go dobrałem do swoich mozliwosci Robiłem klate+tric+brzuch
klata
sztanga na skosie 15\12\10\8\8
szttanga na płaskiej tak samo
problem w tym ze jest to dla mnie za duzo, wysiadły mi tricepsy a dzisiaj rano mam cos jak zakwasy w obreczy barkowej, jakis czas temu tak miałem i okazało sie ze za duzo seri robiłem, teoretycznie mogłbym zmniejszyc ciezar, ale wtery moja klata nawet by tego nie odczuła, aha i po tylu reriach na klate nie mogłem zrobic drugiego cwiczenia na tric bo nie mialem siły.
Podam traz jak najwiecej info o sobie i prosze o porade jak powinienem cwiczyc
1cwicze połtora roku, powiedzmy systemaczycznie od roku
2moje ostatnie poł roku to:
-ciezi trening z superseriami+kreatyna, potem act, troche obijania sie przez wakacje, act i ostatni trening szczególowo:
Poniedzialek - Klatka
1.Rozpietki 3x12
2.Wyciskanie na plawce plaskiej 3x12,10,8
3.Wyciskanie w skosie (sztangielki) 3x12

Tricepsy
1.Francuskie wyciskanie lezac 3x12
2.Pompki w podporze tylem 3xmax

Brzuch
1.spinanie, x 3-4 serie
2.Unoszenie nog w podporach x 3-4 serie
3.Skrety tulowia z kijem na plecach x 3-4 serie


Wtorek - Grzbiet
1.Podciaganie na drazku nachwytem 3xmax
2.Wioslowanie sztanga 3x12,10,8
3.M.ciąg 3x 12

Bicepsy
1.Uginanie przedramion ze sztanga 3x12,10,8
2.Uginanie sztangielkami lezac 3x12

Przedramie
1.Uginanie nadgarstków podchwytem w podporze o kolana 2x
2.Nawijanie sznurka na kijek 2x

Piatek - Nogi
1.Przysiady 20,15,12,10
2.Uginanie nog 3-4x 12
3.Wspiecia na palce 3-4x 20
+Barki
1.Wznosy ramion bokiem 3x12
2.Arnoldki 3x12,10,8
3.Wznosy ramion bokiem w opadzie 3x12

Brzuch
1.spinanie, x 3-4 serie
2.Unoszenie nog w podporach x 3-4 serie
3.Skrety tulowia z kijem na plecach x 3-4 serie
i ostatnie 2 tyd act
3moim celem jest masa, obecnie mam stagnacje i staram sie ja przełamac
4moge cwiczyc 3xtyg, sprzet na jakim cwicze to sztanga i sztangielki ławeczka i modlitewnik
5przeciwskazan jako takich nie ma, ale raczej che oszczedzac stawy i dolne grzbietu bo miałem lekkie klopoty kiedys przez błedy w cwiczeniu
6dieta masowa
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
1-zmień grupe
2-zmien cykl na I
3-zmniejsz obciązenia

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 166 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5032
Mam sie przezucic do I grupy? przeciez to absurd cwicze o kwietnia 2002, wiec dlaczego mam sie cofac, chodzi mi oto ze jak zmniejsze obciazenia to nie zmecze klaty odpowiednio,po za tym jakos ciezko mi jest sie przestwaic z trzech wyciskan sztanga na 10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94077
jak od kwienia 2002 - to grupa III chyba...
a zmien cykl na I - tzn CYKL a nie grupe
(chyba oto biega??)_

_we need a new vehicle_
I nie jestem żaden master tylko fu.ckmaster
JAGODKA jest świetna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
Podałem Ci tylko mozliwe opcje- wyloozuj troszkę, chcemy pomóc...

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 166 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5032
Wiem Michaił ze chcecie mi pomodz i bardzo cenie wszystkie wasze rady, sory ze cie troche opatrznie zrozumialem, ale po wczorajszym beznadziejnym treningu troche gozej funkcjonuje,
wiec co radzicie ? III grupe?
chciałbym cwiczyc trzy razy w tygodniu bo na wiecej brakuje mi czasu, a w III cwiczy sie 4xtyg
zmniejszyc ciezarow sie za bardzo nie da bo bym miał za duzy przeskok około 20 kg,
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brzuch - po treningu czy przed snem?

Następny temat

zaczynam pakowac jak tam moj plan??