SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki plan treningowy i co jeszcze? Sześciopak

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1098

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 57 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1790
Witam, mam 13 lat, 150 cm wzrostu i około 40 kg wagi. Od jakichś 2-3 miesięcy trenuje z cieżarem swojego ciała (pompki, rozne plany treningowe na ramiona). Teraz chciałbym troche rozwinąc swoje miesnie brzucha, chcialbym wyrobic sobie szesciopak lub zeby miec chociaz lekko widoczne kosteczki na brzuchu. Aktualnie wyglada to tak: gdy napne brzuch, jest on dosyc twardy (nie widac zadnego zarysu). Jest okolo gdy wezmie sie w palce 4-5 cm tluszczu. Jest on widoczny, poniewaz lekko wystaje. Wiem, że aby cokolwiek coś odsłonic najpierw trzeba spalic tluszcz, w jaki sposob i jak ekonomicznie do tego podejsc (srednio podobaja mi sie treningi cardio z cwiczeniami 30 minutowymi, ale jak trzeba moge je robic). Wiem rowniez ze trzeba wykonywac jakis trening np. abs lub a6w? co myslicie? Moge wykonywac trening po godzinie 18-19, wtedy mam czas wolny. Co do zasad odzywiania to jem okolo 1 malego slodycza po obiedzie i na tym koniec, gdy chce sie jeszcze dodatkowo doslodzic to jem jakies owoce (kiwi, mandarynka, banan) lub miedzy wiekszymi posilkami przekaska w postaci jogurtu, serka albo juz wymienionego wyzej owoca, przekaski typu chipsy jem rzadko (od miesiaca prawie w ogole). Nie jem tlustych potraw, stawiam na bardziej zdrowsze jedzenie np kurczak pieczony w piekarniku + kukurydza i ryz. Prosze o pomoc, i jakiekolwiek porady ;D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9770 Napisanych postów 154980 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1211040
w Twoim wieku
https://kulturystyka.pl/plan-trening-dla-poczatkujacych-trenujacych-w-domowych-warunkach/
i starczy

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 57 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1790
ale ja chciałem cos na brzuch.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 23870 Napisanych postów 16758 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 260246
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16520 Napisanych postów 128209 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1440669
a6w itp plany są zbędne więcej szkody mozna zrobić niż pożytku, nie jesteś przygotowany na plany gdzie się katuje non stop brzuch.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 57 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1790
To jakie polecacie gotowe plany treningowe na całe ciało i jak by to było ile razy w tygodniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16520 Napisanych postów 128209 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1440669
https://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html tu powinieneś mieć rozpisany plan doamtora

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 57 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1790
a moglby pan podeslac linka bo nie wiem czy to chodzi o te fbw czy atc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 57 Wiek 17 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1790
Zestaw A - tutaj jest gotowy plan. teraz pytanie na co zamienic podciaganie na drazku + rozciaganie ekspandera (nie posiadam takich sprzetow)

przysiady klasyczne
pompki klasyczne
podciąganie na drążku
wyciskanie hantli nad głowę na stojąco
rozciąganie ekspandera nad głową
rozciąganie ekspandera jednorącz
pompki w podporze tyłem na krześle
brzuszki
russian twist
Zestaw B

wykroki ze sztangielkami
pompki z podporą z przodu
pompki na poręczach
pompki boczne
rozciąganie ekspandera przed sobą
wyciskanie ekspandera zza pleców
rozpiętki odwrotne
zwis na drążku z wznoszeniem nóg
deska


Zmieniony przez - Matex99 w dniu 2019-12-02 21:30:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16520 Napisanych postów 128209 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1440669
A masz sprzęty by wykonać te ćwiczenia ?
https://www.sfd.pl/Trening_siłowy_w_domu__film!-t825837.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9770 Napisanych postów 154980 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1211040
Matex99
ale ja chciałem cos na brzuch.


a po co trenowac sam brzuch tylko? trzeba rozwijac cale cialo

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odżywki i suplementy na masę, jakie?

nutloveb