SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki plan?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 520

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 208 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1851
cześć, przedstawię moją sytuację.
mam 16 lat, jestem niski bo około 164 cm wzrostu.
wydaje mi się że mam bardzo wysoki poziom testosteronu

Jednak chodziłem na siłownię kilka miesięcy i zero efektu. (dieta była średniawa, ale efekt chociaz troche powinien być)
chciałbym jakiś plan na masę. głównie na klate i ręce ;)
wiadomo że nikt nie napisze mi teraz planu, chodzi o jakiś przykładowy. :)
z góry dziękuję :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 522 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5001
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 176 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10970
Zero efektu? Przeanalizuj sposób odżywiania.

Keep it simple, Stupid!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 522 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5001
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 208 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1851
ale bez specjalnej diety jakieś efekty będą?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 176 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 10970
Zależy, co rozumiesz przez specjalną dietę.
Dokładne rozpisanie posiłków, ważenie produktów itp.? Nie jest konieczne, sam się w to nie bawię. Jedzenie co najmniej 4 (lepiej 5-6) posiłków zawierających odpowiednią ilość białka i dostarczających wystarczającą ilość kalorii? Niestety konieczne. Jeśli nie dostarczysz substancji odżywczych, nie urośniesz.
To, czy zjesz w danym dniu o 10 gram białka mniej czy więcej, albo czy nadwyżka kalorii będzie wynosiła 550 kcal czy 600 nie ma większego znaczenia. Liczy się całokształt.
Plan prawdopodobnie pozostawiał wiele do życzenia, niemniej gdybyś jadł wystarczająco dużo, zrobiłbyś jakieś postępy.

Keep it simple, Stupid!

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co dalej...

Następny temat

biceps + triceps