SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki napój izotoniczny ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8147

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 252
Witam .Chciałbym sie zapytać profesjonalistów jaki napój izotoniczny wspomoże mnie w treningu a nie nadwyręży mojej kieszeni ? Chodzi mi o coś do picia w czasie biegania , jazdy na rowerze czy wizyty w siłowni .Dzięki za odpowiedzi :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 729 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
mhmm izotoniki sa drogie bardzo nawet jesli chodzi o ekonomi to mozna bylo by kupic carbo i robic go w wersi izotonicznej ,a co do trikcie izotonikow ja pilem i izoplus i gatorade i oba polecam izoplus tanszy bo to koncentrat
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 23109 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 106471
izoplus spoko
ogolnie izotoniki wychodzą drogo
lepiej kup carbo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2340 Napisanych postów 34489 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 251200
mozesz zlozyc sam i nie przeplacac
tauryna + aspargin + bcomplex + jako energetyzer kofeina


Zmieniony przez - e-lite w dniu 2005-04-16 10:16:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10805 Napisanych postów 47908 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
izotonik to nie napój energetyczny

polecam ionto vitamin drink, tani i dobry
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2340 Napisanych postów 34489 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 251200
ja wiem dlatego dalem kofeine jako ewentualny dopalacz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10805 Napisanych postów 47908 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
o ty cfaniaczku, ale mnie zmyliłeś
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 252
Dzięki wszystkim za radę , kupiłem właśnie Carbo MAX
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1300 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16151
ionto vitamin drink Vital maxio polecam cena ok i skład ok i smaki ok


Zmieniony przez - VOLT7 w dniu 2005-04-17 11:55:28

W gruncie rzeczy jestem fajny ale w morde też potrafie dać
Fight Division Grudziądz Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10805 Napisanych postów 47908 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
ja zamówiłem własnie jabłkowy, tylko jeszcze do mnie idzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1300 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16151
maoże ma krótkie nóżki hehe

W gruncie rzeczy jestem fajny ale w morde też potrafie dać
Fight Division Grudziądz Team

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nutrabolics

Następny temat

Tauryna

Whey vit