SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaka odrzywka białkowa (dla początkującego na masę i siłę)

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 652

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 129


Witam możecie mi doradzić jaką odżywkę kupić na masę i siłę(budowanie mięśni)
Mam ustaloną dietę tylko potrzeba mi jakąś odżywkę białkową prosze o doradzenie bo dużo tego na necie.Z góry dzięki pozdro!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 26317 Wiek 105 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 135641
siema

masz ustalona dietę ?? tzn. ??
wiec po co ci białko ??

>Trening czyni mistrza<

Zabija nas to co najbardziej kochamy..


SFD Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 5044 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 106018
Odzywka białkowa jest do uzupełniania braków białka w diecie a nie na mase i siłe bo od tego jest dieta i trening
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 26317 Wiek 105 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 135641
ale mówi że ma dietę.. wiec nasuwa się od razu pytanie po co mu odżywki...

Chyba nie ma tej diety, tylko pisze że ma... jak nie wie do czego służą odżywki, i w jakim celu sie ich używa...

>Trening czyni mistrza<

Zabija nas to co najbardziej kochamy..


SFD Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 5044 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 106018
Dlatego tlumacze mu do czego jest białko i jak zrobi mase i siłe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 129
Dla uzupełnienia diety a jeśli piszecie że jest nie konieczna to coś na przyrost masy mięśniowej.Z góry dzięki pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 5044 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 106018
Skąd my mamy wiedziec czy jest nie konieczna,brakuje ci bialka w diecie czy nie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 129
A jaki gajner byście proponowali???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 5044 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 106018
Zaskakujesz mnie

Brakuje ci białka/węgli w diecie?
Po co ci gainer?Chcesz podbic kcal?

Chyba nie masz diety kolego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 26317 Wiek 105 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 135641
nie ma pojęcia o dicie... tyle odemnie


na masę to zacznij jeść i będziesz łapał kilogramy..

>Trening czyni mistrza<

Zabija nas to co najbardziej kochamy..


SFD Team

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co brać?

Następny temat

Applied Nutriceuticals - HGHup

WPC