SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaka diete wybrac masa czy redukcja-pilne !

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2591

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 61 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3976
Witam,
dopiero zaczynam z siłownią(nigdy nie miałem doczynienia z siłownią jestem trochę zielony) i trochę już o tym się doczytałem co i jak tylko chciałbym wiedzieć jaką wybrać dietę bo mam z tym trochę problem bo nie wiem czego mi trzeba ogółem na siłowni chcę polepszyć sylwetke wyrobić mięśnie i ogólnie lepiej wyglądać.
Siłownie zaczynam od następnego tygodnia mam zamiar robić na początek FBW ćwiczenia wszystko mam, 3 razy w tygodniu.
Wzrost: 167
Waga: 63
Proszę o poprowadzenie mnie jaką dietą iść i jeśli jest możliwość powiedzenia mi czy jestem ektomorfikiem czy kim. I mniej więcej ile miałbym około zapotrzebowania energetycznego.
Z góry bardzo dziękuje !

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7984 Napisanych postów 80609 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 681494
a co chcesz redukować ? kości?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 338 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4356
masuj chłopie, wyglądasz jak worek kości (sory za stwierdzenie) i chcecz jeszcze redukować?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 61 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3976
Witam ponownie ostatni wpis był 9 miesięcy temu, wasze słowa dały mi mocnego kopa i po czasie dopiero zobaczyłem jaki to chudy byłem aż wstyd mi za te zdjęcia z góry
Postanowiłem nie zakładać nowego tematu bo już są tu zdjęcia jak zaczynałem więc wrzucę tu parę zdjęć po 8 miesiącach ćwiczeń.