SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak zrobić siłę i sześciopak? 14lat 160cm 52kg

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 625

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

14

Waga

52

Wzrost

160

Cel treningowy

Siła, Sylwetka

Staż treningowy na siłowni

7dni ale w domu

Uprawiane inne sporty

Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Ławeczka, hantle

Dieta

Żadna

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Bóle głowy (migrena)

Zażywane suplementy

Żadne

Ostatnio przerabiany plan

Żadny

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Klatka 33kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Trening dla początkujących. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 15 lat Na forum 116 dni Przeczytanych tematów 12
Witam. Mam 14lat, 160cm wzrostu, ważę 52kg i mam w pasie 75cm. Mam w domu ławeczkę (prosty gryf), hantle. Nie jeżdżę na rowerze ani nie biegam. Na "klatę" biorę około 33kg. Nie podciągnę się ani razu. Nie mam wiele siły. Jestem wmiarę szczupły lecz nie widać kostek (cztero/sześciopaku). Chciałbym się podciągnąć chociaż kilka razy i mieć bica i siłę :). Help me

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9642 Napisanych postów 114445 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1370045
Nie widać mięśni i prawidłowo że ich nie ma, to nie ten wiek by one były zarysowane, ja to nawet i od zwykęłdo domatora z masą ciała bym zaczynał jak się wzmocnisz, poczytasz o technice, będziesz świadomy tego co robisz i jak po co i na co to wtedy z ciezarami można zaczynać, a tak to mozna sobie krzywdę zrobić jak nie wiesz co i jak technicznie robić, zrobienie jakiegoś ćwiczenia to nie problem, ale właściwie już tak. Jak będziesz miał zapał za 2-3 lata zbudujesz sylwetkę
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 15 lat Na forum 116 dni Przeczytanych tematów 12
Koledzy z mojej klasy ćwiczą i jest to po nich widać. Mają Sześciopak itp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 4276 Napisanych postów 6292 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 225193
Zacznij najpierw od poprawy jedzenia - staraj się ograniczyć słodkie , kolorowe, przetworzone a zacznij jesc wiecej owoców , warzyw , kasz makaronów ( ogólnie zdrowiej ) mniej siedz przed tv czy konsoli a wiecej się ruszaj bo już po pasie widac ze jak na twój mlody wiek zaczyna to iść w tą gorsza strone i lepiej teraz to zatrzymać niż później :) Jestes w takim wieku że jakieś specjalne ćwiczenia nie sa ci potrzebne - w zupelności wystarczy prawidłowa normalna dziecięca aktywność
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9642 Napisanych postów 114445 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1370045
To potrenuj z 3 miesiace z masą własnego ciała, wzmocnisz trochę organizm, przygotujesz je do wysiłku z obciazeniem

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 603 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 11965
Łukasz2004
Koledzy z mojej klasy ćwiczą i jest to po nich widać. Mają Sześciopak itp


Krata na brzuchu w tym wieku to głównie 2 czynniki.

1. Aktywność fizyczna (Niekoniecznie siłownia)
2. Genetyka

Zacznij od podstawowych spraw, zacznij się ruszać i ogranicz słodycze, fast foody i kolorowe napoje. Na budowanie sylwetki też kiedyś przyjdzie czas, Twój organizm się jeszcze rozwija i samodzielne trenowanie może odbić się na Twoim zdrowiu. Trzeba zaczynać małymi krokami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7125 Napisanych postów 145988 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1168676
tak jak pisalemw dziale trening dla pocatkujacych, na tym etapie wazniejsze by bylo zadbanie o ogolny rozwoj sylwetki, niekoniecznie rozwoj masy miensiowej.
jestes za mlody na typowy trening silowy, a domator czesto moze byc wykonywany po prostu zle...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2032 Napisanych postów 49240 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 489894
TomQ-MAG

jestes za mlody na typowy trening silowy, a domator czesto moze byc wykonywany po prostu zle...


dokładnie , zazwyczaj tak będzie na takim etapie

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena planu FBW-redukcja