SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak zrobić rzeźbę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 210

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 16 lat Na forum 85 dni Przeczytanych tematów 146
Lat 17
172cm
Waga 70kg
Bf niby 12% chce zejść poniżej 10 tak na 8-7

Czesc pisze to aby dowiedzieć sie jak szybko dociac fajnie formę zejść nisko z bf czego ni jeść czy biegać dużo robic brzuszki skakankę i wznosy nóg na drążku proszę o porady i porady w kwestii żywienia też niżej zamieszczam foto sylwetki , ogólnie ćwiczę , chodziłem na siłownię teraz ćwiczę w domu mam hantelki modlitewnik wyciąg na plecy itd proszę o jakieś ćwiczenia jakieś rady co jeść , z tego co wiem trzeba pić dużo wody



Zmieniony przez - Eryk554 w dniu 2019-10-30 19:50:23

Zmieniony przez - Eryk554 w dniu 2019-10-30 19:54:08
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3823 Napisanych postów 63290 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680129
Przede wszystkim należy wziąć się na poważne treningi siłowe, a nie brzuszki w domu i hantelki. W ten sposób niewiele niestety zdziałasz.

Poza tym dobrze dobrana dieta pod Twoją aktywność fizyczną i organizm.

W celu ułożenia treningu, zapraszam do działu trening dla początkujących:

https://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html

Następnie jak będzie on już sprawdzony, wróć tutaj i wypełnij dokładnie ankietę działu wraz ze zdjęciem sylwetki:

https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 16 lat Na forum 85 dni Przeczytanych tematów 146
Muszę zamknąć ten temat bo zrobiłem nowy z zdjęciami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 16 lat Na forum 85 dni Przeczytanych tematów 146
Dodam zdjęcia tutaj pod tematem oceniasz sylwetkę , myślę że jestem w stanie zrobić dobrą formę bez jakiś niewiadomo jakich sprzętów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Wiek 16 lat Na forum 85 dni Przeczytanych tematów 146
Niestety nie mogę dodać zdjęć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10932 Napisanych postów 118759 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1389545
Tak się nie da powiedzieć co jeść czego nie, bo nawet i czekolade mozesz jesc tylko w odpowiednich ilosciach. Zbyt ogólne pytania zadajesz, na które są pisane obszerne artykuły na forum.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 

Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.

W rozkładzie makroskładników na początek przyjmujesz białko 2 g , tłuszcze 1-1,5 g na kg masy i reszta kalorii z węglowodanów

Trening w dziale trening dla początkujących .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1771 Napisanych postów 28744 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 281189
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Lekki przyrost wagi

WPC