SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak zbudować mase mięśniową? - dobrze dobrana dieta...

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3861

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 80
Na samym początku swojego postu chciałbym przywitać się ze wszystkimi użytkownikami tego forum.

Chciałbym również z góry prosić o nie odsyłanie mnie do innych tematów ponieważ chciałbym zaczerpnąć rady odnoszącej się do mojej osoby.

Jestem studentem AWFiS w Gdańsku, mam 178cm wzrostu i ważę 63 kg.
Od dziecka jestem bardzo aktywny fizycznie, trenowałem wiele sportów, zaczynając od karate (7lat) poprzez sporty drużynowe, biegi długodystansowe i na koniec 4lata Triathlon(pływanie, kolarstwo, bieganie)... Myślę, że mam bardzo szybką przemianę materii ponieważ jeszcze nigdy w życiu nie udało mi się przytyć, kiedyś to rozumiałem - zbyt duża aktywność fizyczna...

Aktualnie nie uprawiam żadnego sportu (jestem po złamaniu kostki, zerwaniu torebki i więzadeł) Leżałem 3tyg w łóżku i SCHUDŁEM 6kg.
Absolutnie tego nie rozumiem... Nie robiłem nic poza jedzeniem i schudłem tak dużo? Czyżby to wszystko spadło z mięśni przez to, że były nieużywane?

Chciałbym jeszcze wspomnieć, że chodziłem przez jakiś czas na siłownie, tak rekreacyjnie dla siebie 1-2 w tygodniu. "Wyciskałem na klate" 90kg a mięśni nic a nic nie przybyło... Słyszałem o spalaniu własnych mięśni - mogę to do siebie dopasować?

Przejdę teraz do innego tematu - Suplementacja...
Trenując triathlon nie wychodziłem na trening bez bidonu carbo, początkowo miałem po tym rozwolnienie gdy wypiłem zbyt dużo - to chyba normalne? Piłem również białko przeznaczone dla pływaków i równiez miałem rozwolnienie. Czytałem, że ludzie którzy nie tolerują laktozy tak mają. Jednak gdy robiłem odżywkę na ciepłym mleku to nie ganiało mnie po toaletach.