SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak zacząć?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1243

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52
A więc z góry piszę, że jestem zielony oraz przepraszam jeżeli piszę w złym dziale. Więc proszę o jak najprostsze tłumaczenie jak pastuch krowie :). Chcę zacząć ćwiczyć w domu. Mam do dyspozycji tylko hantle z obciążeniem (po wyprowadzce się to zmieni), ale na razie zostańmy przy hantlach. Moim celem jest wyglądanie dobrze (widoczne partie ciała, kaloryfer, łydki itp). Nie chcę wyglądać na jakiegoś pakera lecz normalnie tak by widoczne były mięśnie. Nie chcę korzystać z siłowni, odżywek i tym podobnych, może z czasem się to zmieni lecz na razie nie. Dietę dopuszczam do siebie lecz nie wiem na co zwracać uwagę, czego nie jeść, pić etc. Liczę na Waszą pomoc i z góry dziękuję.
Płeć: M
Wiek: 17
Waga: 70kg
Obwód w talii: 86cm
Jak będą potrzebne jeszcze jakieś dane to piszcie. Jeżeli umieściłem temat w złym dziale to bym prosił o przekierowanie bądź przeniesienie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Trening w domu jest jak najbardziej ok przydałby się jeszcze drążek. Myślałeś może o kalistanice?