SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak wyjść z redukcji bez przytycia ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 328

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 143 dni Na forum 143 dni Przeczytanych tematów 439
Moje zapotrzebowanie biorąc pod uwagę 3x w tyg trening to ok 1900-2000 kcal ,na redukcji jem około 1500-1550 kcal i myśle ze za jakieś 3tyg (ok3-4kg jeszcze schudnąć) chciałabym zakończyć redukcje choć mogłabym jeszcze schudnąć,ale większość to same białko w moim organizmie wiec chciałabym zrobić dzięki temu formę a nie chudnąc jeszcze więcej. Wiec dwa pytania miałabym do Was kochani:
-pierwsze. Jak wyjść z redukcji by nie przytyć gdyż mam rozwalony metabolizm przez leki i ciąże
Dwa- czy mając trochę nadmiaru kg mogę to wypracować treningiem by już nadmiernie za kilka tyg znów nie obcinać kcal tylko robic to na swoim”0”?
Pytam się,gdyż nie chciałabym na wakacje narobić sobie wtopy. Na siłowni cwicze intensywnie; hip thrust już wykonuje z ciężarami o wadze swojego ciała itd itd. Intensywnie cwicze klatkę, ręce i już widzę ze zupełnie inaczej wyglądają, tyłek, itd ni nie obijam się. Przed ciąża nie schodzilam nigdy z kalorii tylko robiłam intensywne ćwiczenia na tyłek itd dzięki czemu piersi mi nie malały a nabierałam szczupłej figury wiec chciałabym schudnąć jeszcze te kilka kg i nawet brzuch spory zniwelować już bez obcinania kcal/ czy teraz tez się tak da? Oczywiście już 5 kg mniej i 3 mi brakuje do tylu z przed ciąży
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9504 Napisanych postów 9025 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 306938
deficyt 500kcal to zdecydowanie za dużo, szczególnie dla kobiety to jest 25% Twojego zapotrzebowania, wyjść z redukcji możesz stosując reverse podzielony na odpowiedni czas do poziomu deficytu i tak - lepiej jest dołożyć aktywności niż ucinać kcal, ale powinnaś ich dołożyć i tak bo za duży deficyt dla Ciebie, oczywiście rozkład makro też ma tutaj znaczenie, a nie jak napisałaś, że większość to białko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 143 dni Na forum 143 dni Przeczytanych tematów 439
DJ_DoDo
deficyt 500kcal to zdecydowanie za dużo, szczególnie dla kobiety to jest 25% Twojego zapotrzebowania, wyjść z redukcji możesz stosując reverse podzielony na odpowiedni czas do poziomu deficytu i tak - lepiej jest dołożyć aktywności niż ucinać kcal, ale powinnaś ich dołożyć i tak bo za duży deficyt dla Ciebie, oczywiście rozkład makro też ma tutaj znaczenie, a nie jak napisałaś, że większość to białko
a jeśli wyrównam do 1600 lub 1650 kcal i tak zostawię to przytyje lub zatrzyma się redukcja ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3435 Napisanych postów 61051 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 670254
Źle wyliczyłaś swoje zapotrzebowanie kaloryczne. Na pewno nie jest ono takie niskie. Kolejny błąd to odejmowanie aż tylu kcal i spożywanie ich głodowych ilości. W tej chwili niestety nie obejdzie się bez efektu jojo. Źle przeprowadziłaś redukcję.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 143 dni Na forum 143 dni Przeczytanych tematów 439
Mam 150 wzrostu i 50 kg dobrze wyliczyłam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 143 dni Na forum 143 dni Przeczytanych tematów 439
domer
Źle wyliczyłaś swoje zapotrzebowanie kaloryczne. Na pewno nie jest ono takie niskie. Kolejny błąd to odejmowanie aż tylu kcal i spożywanie ich głodowych ilości. W tej chwili niestety nie obejdzie się bez efektu jojo. Źle przeprowadziłaś redukcję.
najadam się 1600 na luzie. W takim razie wcale nie zwiększę zapotrzebowania, dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9504 Napisanych postów 9025 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 306938
ale nie patrz na to pod kątem tylko kształtowania sylwetki, ale także zdrowia, a organizm kobiecy jest bardzo delikatny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 143 dni Na forum 143 dni Przeczytanych tematów 439
DJ_DoDo
ale nie patrz na to pod kątem tylko kształtowania sylwetki, ale także zdrowia, a organizm kobiecy jest bardzo delikatny
moje zapotrzebowanie to dokładnie 1900 by utrzymać wagę z 3x w tyg siłownią bo mam 150 wzrostu. Wiec 1550-1600 kcal to nie duży deficyt: w ciąży jadłam po 2 kawałki chleba bo wymiotowałam. Teraz tym 1500-1600 się najadam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9504 Napisanych postów 9025 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 306938
apetyt a Twoje zapotrzebowanie to dwie różne kwestie, polecałbym wejśc na swoje zero na chociaż 3 tygodnie, i później od nich uciąć do 1700kcal i na tym redukować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3435 Napisanych postów 61051 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 670254
Jeżeli wiesz jak powinnaś się odżywiać to chyba temat jest już wyczerpany.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Wiek 143 dni Na forum 143 dni Przeczytanych tematów 439
domer
Jeżeli wiesz jak powinnaś się odżywiać to chyba temat jest już wyczerpany.

Godzinami szukałam informacji na temat obliczenia kalorii. Począwszy na kalkulatorach, skończywszy na obliczeniach samemu znalezionych na conajmniej kilkunastu stronach. Jeśli nadal uważacie ze moje średnie zapotrzebowanie nie oscyluje w okolicach 2000 kcal uwzględniając trening 3-4 x w tyg, proszę o wyliczenie mi tego samemu.
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przerwa na środku klatki