SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak wygląda życie,praca oficera w wojsku?

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13411

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 17 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 677
Witam,

Przeszukałem masę tematów na temat pracy oficera w wojsku ale nie znalazłem tam odpowiedzi na nurtujące dla mnie pytania. Mianowicie chodzi mi o to jak naprawde wygląda życie mundurowego po ukończeniu szkoly oficerskiej? Wiem ze po takiej szkole jestem podporucznikiem, wiem ile mniej wiecej zarabia jak wyglada sprawa z urlopem itp. Ale mi chodzi głownie o to co taka osoba po studiach oficerskich na kierunki telekomunikacji (WAT) robi w wojsku? Gdzie obdywam taka prace? Jestem na poligonie o pracuje x godzin a pozniej ide do domu i mam czas wolny? Jak to jest? Przyznaje ze chcialbym pracowac w wojski jako oficer ale nie chce tez poswiecic w 100% zycia rodzinnego i prywatnego dla wojska. Czy moge po prostu zalozyc rodzine bedac oficerem? Czy po godzinach pracy wracam do domu do dziewczyny, jak w kazdej innnej pracy?Czy mieszkam na poligonie czy gdzies... (nie wiem wlasnie gdzie bede odbywac ta prace) czy po prostu wracam codziennie do domu po godzinach pracy? Chce byc żołnierzem ale tez chce miec rodzine... Jak to wyglada? Prosze o odpowiedzi od ludzi naprawde znajacych sie na tych sprawach. To dla mnie bardzo wazne bo jednak gdy juz sie dostane na studia wojskowe ciezko z nich zrezygnowac a wiec bedzie to wybor zycia..
2
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 142 Napisanych postów 2284 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 24765