SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak wybieracie swoje odzywki ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4018

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3839 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 21079
Na jakie atrybuty zwracacie najwieksza uwage przy wyborze odzywki dla siebie ?

- cena
- smak
- rozpuszczalnosc
- brak gazow po spozyciu
- wartosc BV bialka
- kolorowa etykieta
- nazwa firmy
- kraj pochodzenia produktu
- opinia innych
- ladne reklamy
- inne (prosze wyjasnic)

Czy chetnie siegacie po nowe produkty pojawiajace sie na rodzimym rynku czy czekacie az produkty juz dluzej zadomowia sie i zostana wyprobowane przez innych ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 79160
hehehe no niezle - moze sprobuje (zart)

Jak jesz - tak zyjesz
Wiedza to podstawa
Doradca w dziale Alternatywna Droga
HighCarbGainDietLyleApproved
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3951 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 21363
U mnie w skrócie tak:
- smak
- rozpuszczalnosc
- wartosc BV bialka
- inne (cena, skład, dostęp, waga)

Chetnie sięgam po nowe produkty pojawiajace sie na rodzimym rynku.


"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy" doradca w suplementacji
Członek mafia.suple.hardcor.pl

"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy" @ doradca w suplementacji @
Członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2483 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 25251
-cena/jakosc
-opinia innych
-firma
-dostepnosć










....POZDRAWIAM....Q z kRk

....POZDRAWIAM....Q z kRk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 2483 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 25251
brak gazow po spozyciu - to tez jest b. wazne








....POZDRAWIAM....Q z kRk

....POZDRAWIAM....Q z kRk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50418 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
ja wybieram w takich samych kryteriach jak pan Q

odp.na następne pytanie brzmi tak::

żuciłem się na HMB i na d-ryboze i to był mój błąd -- teraz czekam chwile i patrze co sie dzieje i dopiero podejmuje decyzję

byczek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 37 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 62881
cena/jakosc
sklad
BV
smak
rozpuszczalnosc


Szukasz taniego sklepu z odżywkami, z szybką, miłą i profesjonalną obsługą? Zajrzyj do: ODZYWKI.PL by Lalka. Gorąco polecam! Mój nr. 1
Pomogłem, wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Dzięki
Michał G. "GÓRAL" https://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=100334 my foto:)
.:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::. >>> Doradca w Suplementacji <<<

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 46 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36062
Jeżeli chodzi białko to cena/jakość i ilość węgli na 100g - jeżeli jest więcej niż 4-5 g to odpada...BV też na znaczenie...firma...hmmm wolę jak każdy kupować znanych marek niż powstałych przed tygodniem Czesiu Nutrition

członek-mafia.suple.hardcor.pl

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3951 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 21363
Czesiu Nutrition he he he - udało Ci się to Vladek spoko


"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy" doradca w suplementacji
Członek mafia.suple.hardcor.pl

"Nie ma kasy, nie ma masy, a bez masy nie ma klasy" @ doradca w suplementacji @
Członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 46 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36062


członek-mafia.suple.hardcor.pl

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3839 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 21079
VLAD.IV Czy znasz jakies firmy "Czesiu Nutrition" na rynku Polskim ? Bo wypadlem chyba juz z obiegu....

Latwiej sie rozmawia na konkretnych przykladach a o Czesiach jeszcze nie slyszalem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 979 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 15212
VLADKU , czemu nie lubisz Cybera??
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wymarzone smaki odzywek - jakie lubicie ?

Następny temat

Kreatyna +...????

nutloveb