SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak ułożyć trening?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 504

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez flex1976 z działu Odżywianie i Odchudzanie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 28 Wiek 14 lat Na forum 250 dni Przeczytanych tematów 373
Witam
Jaki trening na mase?
Aktualnie trzymam michę staram się jeść 3000kcal dziennie ale brakuje mi dobrego treningu na mase ktoś coś ?
Nie odsyłać mnie do jakiegoś artykułu tylko dajcie trening sprawdzony.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5580 Napisanych postów 60483 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 747238

Czy łatwo jest ułożyć plan treningowy? Niestety nie i po wielu latach treningów uważam, że początkujący nie powinni robić tego samodzielnie.
Ponieważ nie ma potrzeby układania samodzielnego, indywidualnego planu treningowego bo to mija się z celem.

Zdecydowana większość osób początkujących bardzo dobrze reaguje na proste, podstawowe plany treningowe oparte na ćwiczeniach złożonych. Początkującemu nie trzeba więcej aby się rozwijał, bazuje na złotych ćwiczeniach, daje bodźce globalne dla całego ciała, wzmacnia rdzeń, progresuje ciężarowo i buduje prawidłową technikę w ćwiczeniach.

Tylko tyle i aż tyle. Początkujący powinien kierować się zasadą minimum pracy-maksimum zysków. Osoba początkująca nie musi trenować bardzo ciężko żeby się rozwijać. Buduje bazę pod przyszłe treningi, które wraz ze wzrostem zaawansowania będą co raz cięższe i co raz bardziej różnorodne.

Natomiast początek nie zwalnia z myślenia i wyciągania wniosków, to okres, w którym sprawdzamy na sobie jakie ćwiczenia na nas działają najlepiej i są najefektywniejsze i budujemy rdzeń przyszłych treningów.

Aby układać samodzielne plany treningowe trzeba mieć świadomość swojego ciała, coś więcej wiedzieć o ćwiczeniach, metodach treningowych, a na samym początku można korzystać z gotowych rozwiązań treningowych.

Polecamy również: Pierwszy rok treningu na siłowni: szanse i zagrożenia



Zmieniony przez - rion10 w dniu 2022-01-25 14:45:15

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7997 Napisanych postów 80640 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 681691
Napisz jak dotychczas trenowales
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5130 Napisanych postów 69814 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 715321
Nie ma czegoś takiego jak dawanie treningu, czy diety. Tego typu aspekty kształtowania sylwetki, czy innych celów ustala się indywidualnie, właśnie pod dany organizm, cel treningowy, staż, doświadczenie, czy możliwości wynikające ze sprawności danej osoby. Poza tym, nie układamy tutaj treningów, a ewentualnie możemy je przeanalizować i poprawić ewentualne błędy. Zapraszam więc do dokładnego wypełnienia formularza ankiety działu i ułożenia treningu. Jeżeli jesteś początkującym, to trening full body workout:

https://potreningu.pl/artykuly/poprawa-kondycji/jaki-trening-dla-poczatkujacych-wybierz-fbw-6102

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 28 Wiek 14 lat Na forum 250 dni Przeczytanych tematów 373
Napisz jak dotychczas trenowales

Dotychczas trenowałem tak

Wyciskanie sztangi na ławce
Uginanie ramion ze sztangą
Uginanie ramion z hantlami chwytem młotkowym
I spięcia na palcach
I przez 1mieś fbw
...
Napisał(a)
Usunięty przez domer za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 28 Wiek 14 lat Na forum 250 dni Przeczytanych tematów 373
...
Napisał(a)
Usunięty przez domer za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 28 Wiek 14 lat Na forum 250 dni Przeczytanych tematów 373
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6380 Napisanych postów 11063 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2156366
Hehe każdy by chciał gotowca dostać i elo nara ;)
patrząc na to co wstawiłeś to nie wiem czy to można nazwać jakimkolwiek planem treningowym.
tutaj tylko klatka i biceps szły. Poczytaj lepiej jak powinien wyglądać trening fbw.
My nic tutaj o Tobie nie wiemy, ani jaki sprzęt posiadasz, gdzie trenujesz jak wyglada sylwetka, staż i tak dalej :)
Więc wątpię że ktoś Ci ułoży gotowca ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7997 Napisanych postów 80640 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 681691
biban543
Napisz jak dotychczas trenowales

Dotychczas trenowałem tak

Wyciskanie sztangi na ławce
Uginanie ramion ze sztangą
Uginanie ramion z hantlami chwytem młotkowym
I spięcia na palcach
I przez 1mieś fbw



To żaden plan .
Zacznij od początku
https://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16649 Napisanych postów 128589 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1442698
j/w z takim planem to temat pierwszy rok trewningów dla Ciebie bedzie odpowiedni.

Możesz dać jeszcze ankietędziału, może to co wkleiłeś to nie cały plan i Ci coś ucięło, co samą klatkę biceps i łydki trenowałeś ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24515 Napisanych postów 17251 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 261832
biban543
Witam
Jaki trening na mase?
Aktualnie trzymam michę staram się jeść 3000kcal dziennie ale brakuje mi dobrego treningu na mase ktoś coś ?
Nie odsyłać mnie do jakiegoś artykułu tylko dajcie trening sprawdzony.
Pozdrawiam
Nie ma aż tak dobrze że przychodzi sie na forum i żąda planów a każdy z miejsca wyskoczy z planami :) Masz dwie opcje , albo zwyczajnie płacisz komuś za usługe albo jak chcesz mieć darmo to sam musisz się trochę wykazać i dać coś od siebie.Dostałeś link gdzie jest wszystko mega prosto wyjaśnione z gotowymi przykładami wiec możesz zaczać czytać i coś układać a jak już ułozysz to wklej do oceny .Plany dobiera się indywidualnei pod daną osobe i cele ( sylwetke, wady postawy trzeba uwzględnić itp ) a ty nie napisałes nic o sobie wię ctym bardziej nikt ci nie pomoże .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5130 Napisanych postów 69814 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 715321
Plan treningowy, który stosowałeś do tej pory niestety wygląda bardzo słabo. Brakuje tutaj podstawowych zasad treningu ogólnorozwojowego (full body workout). Tak jak już pisałem, trening ten będzie najlepszym rozwiązaniem dla osób początkujących, czy też tych które wracają do aktywności fizycznej po przerwie. Dzięki jego podstawowym założeniom skupić można się (jak i nauczyć) podstawowych ćwiczeń złożonych/wielostawowych, takich jak: przysiady, ciągi, wiosłowania, wyciskania, podciągania, czy wykroki.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja tkanki tłuszczowej - porady

nutloveb