SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak ułożyć dietę i czy coś da? Jak ćwiczyć

temat działu:

Dietetyka sportowa

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1390

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 84 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3238
Witam w temacie diety jestem całkiem zielony nie umiem ułożyć diety czy można ćwiczyć bez diety?? mój kumpel ma 32 lata i mówił że ćwiczy naturalnie bez sterydów 16lat i ważył najwięcej 105kg ale pił alkochol i waży teraz 94-95kg tak mu stoi waga i nie może nabrać na masie nauczył mnie ćwiczyć umiem seriami 5 seri jedno ćwiczenie czy 3 serii mam hantle i sztange jak osiągnąć chociaż mase chociaż 91kg?? bez kreatyny?? ile to potrwa czasu??. Mam 17 lat staż treningowy rok waga 66kg wzrost 178cm .Czy jest tu ktoś expertem w tej dziedzinie jeśli nie ten dział proszę o przeniesienie
proszę o odpowiedź
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 362 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4374
Można ćwiczyć bez diety, ale raczej nie przytyjesz.
Oczywiście, że można osiągnąć wagę 91kg bez kreatyny :) dobra dieta i ewentualnie jakieś gainery. Ale problem jest jeden , przytyć 25kg to nie jest 2 tygodnie :) Dużo pracy przed tobą.

"Bo talent to 10 procent, reszta to morderczy trening"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 9 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący