SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak trenować na mase i siłe?? POMOCY.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1321

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 68 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 611
Witam mam na imię Michał i mam 15lat wzrost 175, waga: 78kg ćwicze już 1 rok i niewidze dużych efektów. Posiadam w domu małą siłownie czyli: Atlas, Hantle, ławka do brzuszków. Jak mam trenować na mase i siłe, ile powtórzeń i jaki ciężar i niewiem co mam jeść czy owoce czy moze jakieś "białko" ryż, Makaron itd. DZIĘKUJE i pozdrawiam.

Jestem zupełnie zielony z takiego treningu wcześniej trenowałem 1 rok ale kiedy mi sie chciało, co najmniej 1 dziennie.

Najlepszą Obroną Jest Atak

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3913 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 25673
Kup sobie ławeczke ze skosem i sztangę, bo na atlasie nie zrobisz np.wyciskania na klate, a nawet jesli masz możliwość robićna atlasie, to jednak atlas to nie to samo co sztanga (
Jak trenowałeś do tej pory (konkretniej jakie ćwiczenia w jakie dni tak mniej więcej)? Kiedy ostatnio robiłeś jakąś przerwe na regeneracje (poprostu przerwe 1-2 tygodnie)? Poczytaj www.kulturystyka.pl/atlas i posty podwieszone w tym dziale. Ułóż jakiś trening, my go ocenimy i poprawimy jeśli będzie trzeba.
A co do diety to zajrzyj do działu odżywianie. Nie jedz zbyt dużo owoców, ponieważ zawierają one fruktoze, która przy dużych ilościach odkłada się (

EDIT: jeśli masz jakieś problemy z ułożeniem treningu to podbij do mnie na gg, będe jeszcze przez jakieś 30 min. chętnie pomoge