SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak trenować - problem biceps a triceps

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1394

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 71 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 280
Witam.
Przeczytałem gdzieś, że triceps jest naturalnie większy od bicepsa i tak mi w głowie zaświatał plan ułożenia treningu, który zakładałby maksymalne wykorzystanie wszytskich grup mięśni (oczywiście zdaję se sprawę, że to niewykonalne do końca).

Skoro triceps to 3 mięśnie a biceps 2, to czy warto je ćwiczyć w takiej proporcji?
Jak zatem przyjąć trening klaty/pleców uwzględniając, że cwiczac duże partie mięśniowe ćwiczysz też te małe.

Może już ktoś o tym myslal i ma jakies doswiadczenie w tym zakresie. Nie zalezy mi na nienaturalnie rozpudowanych poszczegolnych grupach, ale chcialbym zachowac maksymalnie proporcje.

Zatem jaki jest mniej wiecej stosunek plecow do klatki/brzucha i czy w necie cos sie znajdzie na ten temat. Zakładam, ze to dosc ambitny pomysl, ale chce go zrealizwoac za wszelka cene.

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc. Moze ktos sie tym zainteresuje :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1422 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11303
Poszukaj programu "kingsize".

Triceps oprócz swojego treningu dostaje po dupie przy wyciskaniach. Starczy mu tyle pracy 8-9 serii spokojnie starcza.

Szczyt siły - wyprostować gryf łamany.

Faceci rodzą się piekni, kobiety muszą się malować .

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1683 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 27917
A jaki masz staz treningowy ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 71 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 280
W tej chwili nie mam konkretnego treningu, ale założyłem sobie, że będę robił obwodowy. Ponieważ jakieś 2 lata temu gdy ćwiczyłem na siłę miałem później problemy z ręką i ze stawami. Na razie chcę przede wszystkim ćwiczyć technikę, wbić sobie do głowy, żeby rozciągać mięśnie a nie tylko napinać. Jednak czasami aż trudno się powstrzymać przed zrobieniem czegoś :)

Robię lekki trening obwodowy przez niecałe 2 miesiące. Wcześniej różnie ćwiczyłem. Jestem po 3.5 miesięcznym treningu na siłę jakieś 2 lata temu. Mój max na klatę to niecałe 70kg, teraz zapewne jeszcze mniej. Teoretycznie powinienem ważyć jakieś 72 kg, ale patrząc wtedy na proporcje z Kingsize to byłbym super atletą, a tak nie jest :(
Wymiary/Kingsize przy wadze 76 - mojej docelowej.
Kark 37,5/38,6
Klatka 101/101 (wynik uśredniony)
Talia 91/75 (brzuszek)
Ramię - 33,5/36
Przedramię 27/30
Biodra 91/91
Uda 51/55
Łydki 37/36 :D :D
Mam teraz około 21% tłuszczu



Zmieniony przez - SPOOKYPL w dniu 2007-06-26 13:07:18

Zmieniony przez - SPOOKYPL w dniu 2007-06-26 13:09:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1683 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 27917
To bardzo dobrze, ze chcesz zachowac proporcje, jednak czesto ze wzgledow genetycznych jest to trudne. Pewne dysproporcje sa jednak czasami bardzo fajne :)
W twoim przypadku zajmij sie trenigiem wszystkich parti. Masz za malo masy, zeby pracowac nad takimi szczegolami. Zajmiesz sie tym jak zdobedziesz wiecej doswiadczenia i masy. czyli tak za 10 - 15 kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 71 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 280
Dzięki Mariuszu.
Właśnie chodziło mi o to, czy oprócz głównych partii mięśniowych (klatka, brzuch, plecy, nogi) trenować coś jeszcze dodatkowo. Myślę jednak, że to wystarczy, bo ramiona i tak się przy tym napracują.
Mam szczupłą budowę i myślę, że 10-15 kilogramów to będzie marzenie do zrealizowania na 2-3 lata :)
Dziękuję za okazaną pomoc i pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening na mase do oceny proszeo profejonlna ocene

Następny temat

trening dzielony

Wheya