SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak to zrobić? Jak zrzucić kilogramy?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 952

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11
Siema! Mam.. ogromny problem, gdyż mam 16 lat, a moja waga kieruje sie wskazóweczką już w stronę 130 kg!! (dokładnie 122kg)!!zapuściłem się do aż takiego stopnia, dzięki 6miesiecznemu usztywnieniu nogi w kolanie (rzepka). Więc moje pytanie do Was, brzmi: Jak zgubić te kilogramy? chce zejść do wagi sprzed leczenia (80kg), nigdy nie stosowałem żadnej diety, więc jestem w tym temacie "zielony". Siłowni nie mam nigdzie w pobliżu, bodajże 30 minut autem.. Dysponuje orbitrcem, oraz rowerkiem stacjonarnym. pus wiadomo, zwykły rower i rolki..Dodam jeszcze, że nie ważne jest ile bede spalać to wzystko co nazbierałem, grunt żeby skóra nie obwisła, i żeby nie zniszczyć zdrowia jakimiś głupimi głodówkami itp... z góry dzięki za pomoc !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 36 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 744
musisz obliczyć twoje zapotrzebowanie kaloryczne i na początek obciąć z 300 kalori jak waga będzie szła na dół to zostawiasz taką ilość kalorii a jak nie to znowu obcinasz troche kalori. wykonuj trening aerobowy i jakiś trening bez obciążenia zrób

Zmieniony przez - nemesten w dniu 2014-02-10 13:25:33

Zmieniony przez - nemesten w dniu 2014-02-10 13:26:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 20191 Wiek 12 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,