SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak to zażywać??

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 828

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 498 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3644
Posiadam obecnie odzywki:
kreatyna, HMB(100kaps),L-glutamina (200gr), super mass (multipower 6kg) -nie mam pojecia jak to spozywac tak zeby dalo najlepsze efekty (spozywac tak jak jest na opakowaniach czy moize jakis lepszy system znacie???

Jesio tyćku bedem wielki...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 14530 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 62110
standard:

kreatyna na czczo rano 5g, po treningu 5 g ( w dni bez treningu tylko rano)

hmb - 3 g dziennie - 1g rano, 1g po treningu, 1g przed snem

super mass - 3x50-70g dziennie (2 razy po 50g między posiłkami, 70g po treningu)



Doradca w suplementacji

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=90018  -->> składy wszystkich znanych gainerów sprawdź!

DORADCA W SUPLEMENTACJI
GG 1844256

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 25512 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 110391
GLUTAMINA:
5-8gr bezpośrednio po treningu i 5 gr przed snem,jeżeli masz białko i bierzez je na noc to glutamine bierz z rana na czczo-5 gr

KREATYNA :
DNI TRENINGOWE
- 5g rano na czczo(lub ok 45 min przed treningiem) + 30-50 g wegli porsttych (sok winogronowy, glukoza) po 20-30 min. normlany posiłek
- 5g odrazu po treningu + 30-50 g wegli porsttych (sok winogronowy, glukoza) po 20-30 min. normlany posiłek

DNI NIE-TRENINGOWE
- 5g rano na czczo + 30-50 g wegli porsttych (sok winogronowy, glukoza) po 20-30 min. normlany posiłek na noc 5gr-bez glukozy

GAJNER:
Dni treingowe:
50gr między pierwszym a drugim śniadaniem,70 gram ok. 30 min po treingu.Jeżeli masz szybką przemiane materii możesz jeszcze wziąść na noc ok.30-40gr.
Dni nietreningowe:
50gr między pierwszym a drugim śniadaniem i tak j/w jeżeli masz szybką przemiane materii możesz jeszcze wziąść na noc ok.30-40gr

Ale tak jest tylko z "założenia" wszystko zależy od tego jaką masz diete.




Jeżeli pomogłem głosuj na TAK!- http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=111962
Jeżeli nie- eeee nie ma takiego numeru
>>>A tak wogóle to nienawidze MATERIALISTÓW <<<
.................. 1 BOLD NOWEJ GENERACJI ..................
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

glukoza vs. dekstroza

Następny temat

glutamina+kreatyna+d-riboza

Fruzelina