SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak to wszystko zacząć? Co potem?

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 956

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 238 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4913
Witam. Od około 3 miesięcy trzymam zdrową dietę opartą na czterech posiłkach dziennie, jest deficyt kaloryczny (obcięte węgle). Oczywiście do tego trening siłowy oraz HIIT. Efekty są, aczkolwiek przez okres wakacyjny chciałbym się 'dociąć'. Przejdę do konkretnych pytań.

PRZYPUŚĆMY, ŻE JADŁBYM W GODZINACH 7:30-11:30.
1. HIIT w dni nietreningowe (DT: pon, wt, pt) z wyłączeniem niedzieli będzie dopuszczalny? W godzinach wieczornych/nocnych.
2. W dni treningowe będę musiał w ciągu tych czterech godzin zjeść po prostu wszystko, co zjadłbym przed/po treningu i to zagwarantuje mi, że trening siłowy jakieś tam efekty jednak przyniesie?
3. Jak wygląda sprawa z wyjściem z IF'a? Nie chodzi o to, iż boję się, czy bym czasem nie wytrwał. Chodzi o to, że nie wiem, jak wyglądałoby to po wakacjach. Trudno byłoby mi wępchnąć w siebie takie ilości jedzenia w szkole. Gdy zdecyduję się zakończyć IF i wrócić do ZDROWEJ diety opartej na 4 posiłkach, to czy nie wystąpi efekt jo-jo?

To chyba tyle na początek. Pozdrawiam.

"Zrób jednego dnia to, czego nikomu się nie chce,
a drugiego dnia będziesz mieć to, czego chcą wszyscy.."

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 5057 Napisanych postów 69420 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712837
1. Ja bym sobie opuścił. Oczywiście każdy organizm jest inny i niektórzy dają radę. Może sprawdź na sobie i będziesz wiedział czy dasz radę Jeżeli już to lepiej jakbyś go dał z 2-3h po ostatnim posiłku.
2. Nie bardzo rozumiem co masz na myśli.
3. Efekt jojo to efekt ludzi, którzy myślą że jak schudną 5kg to mogą skończyć z aktywnością fizyczną i powrócić do poprzedniego trybu życia. Wydłużysz powoli okno żywieniowe, ew. zwiększysz kcal i przejdziesz do kolejnego cyklu treningowego.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 28 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3276
Czemu chcesz okno dać tak wcześnie? Nie lepiej gdybyś przesunął je co najmniej do ok. 12-16?
Kolejny raz widzę ten błąd i nie mogę już na to patrzeć ani tego słuchać. IF to nie dieta, to sposób żywienia! I wcale nie jest niezdrowym trybem.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powrót do formy, czyli bieganie + basen + siłownia

Następny temat

Kreatyna na IF

nutloveb