SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak to polaczyc

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 998

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2165
Mesomorph
NO Bomb
mono

moze byc? czy meso jest zbedne

DT
Rano: mono
Przed Treningiem: 1/2 dawki mesomorpha, No Bomb
Po treningu: mono

DNT:
Rano: mono
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4824 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24922
no ale niektore osoby bardzo zle reaguja,albo sa bardzo mlodzi lub pierwsza przedtreningowka jaka stosuja jest mesomorph
te wszystkie ankiety i wkurzajace pytania sa w trosce o pytajacych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1229 Napisanych postów 26434 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 298413
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 4752 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 42157
Ja bym zjadl najpierw meso, a potem no bomb. Przy meso wystarczy jedna porcja mono, po treningu, meso juz ma kretyne.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2165
staz: 2 lata
wiek: 20
waga: 85
cel: masa
ilosc dni wolnych od kreatyny: 30

odpada takie zestawienie jak napisalem wyzej?

Zmieniony przez - party1 w dniu 2011-12-29 11:12:25

Zmieniony przez - party1 w dniu 2011-12-29 11:14:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4824 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24922
to nie ankieta,chodzi nam zwlaszcza o pkt 10
napisz tez co brales,bo meso to juz raczej dla zaawansowanych wyjadaczy supli
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2165
tak bralem meso jesli o to chodzi nie robcie z ludzi idiotow, dzieki za pomoc moze ktos inny doradzi...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4824 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24922
kto i w jaki sposob robi z ciebie idiote?
twoje dawkowanie jest okej jak chcesz wszystkie suple na raz brac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2165
no jakby od razu ktos nie mogl napisac tylko czy dobrze mysle dawkowac. dzieki za pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4824 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24922
musimy sprawdzic czy masz odpowiedni wiek i staz zeby brac produkt z 1,3d,to dla dobra osob zadajacych pytanie na forum
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2165
mysle ze to raczej sprawa jak na kogo dziala geramina i tego typu srodki, bo mnie nie przekonuje ze wyznacznikiem jest czas, staz owszem ale mimo tego to sprawa indywidualna czy ktos bedzie robil to bez odzywek czy zajadal sie jak prosie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 118 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2165
i dzieki jeszcze raz za pomoc. pzdr
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak to wszystko brac?

Następny temat

MASA 2012

Water