Danone
Ja sie nie patrze na reklamy jak kupuje jakiś
suplement tylko na opinie innych lub po prostu eksperymentuje.
Ambroziak
Dzięki za precyzję (już myslałem ze sie nie doczekam odpowiedzi a jednak)
Chodziło mi o tworzenie fałszywego obrazu przy niepodawaniu na reklamie pełnych szczegółów. Jasne z reklamą jest tak "niekoniecznie mówić wszystko i nie kłamać" jasna sprawa sam studiuje Zarządzanie Biznesem i reklamy już trochę łyknąłem - to jest po prostu biznes Ale wg mnie to lekka przesada żebi pisać w sposób który tworzy zupełnie fałszywy obraz działania produktu.
Moim skromnym zdaniem takie niepełne opisy działania produktu mogą przyspożyć wam więcej szkody niż pożytku. Ktoś kto jeszcze nigdy nie stosował suplementów (w reklamie nazywa się to "nowy klient") zobaczy taki napis na opakowaniu i z wielkimi nadziejami zakupi go zacznie stosować i ..... bedzie bardzo zawiedziony i niezadowolony z firmy, może już nigdy więcej nie kupi waszych produktów
I tu kłaniają się dwie z elementarnych zadad marketingu:
- zadowolony klient powie o tym kliku innym, niezadowolony - kilkunastu
- zdobycie nowego klienta jest 7 - krotnie droższe od utrzymania starego
I po co Wam to?
------------------------------
*Nie ma granic możliwości, są tylko bariery do przełamania*