SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak stosowac tabletki T5 zion labs?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 54437

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 6 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 73
Mam 20 lat, ćwiczę od 3/4 lat. Mam dobra dieta. Poziom tłuszczu jakoś 18%. Chce zejść trochę z wagi na lato i przycinam w diecie węglowodany i tłuszcze a jem więcej białka i warzyw.

I własnie mam pytanko jak stosować ostatnio nabyte tabletki, mój cel to 78/80kg.

Ich skład to:

T-5:
Składniki:
-efedryna 30 mg
-kofeina 250 mg
-aspiryna 150 mg

Moje wymiary:

Wzrost
182,0
Obwód bicepsa
39,0
Obwód klatki
115,0
Obwód uda
62,0
Obwód w pasie
90,0
Waga
86,0
Obwód bioder
94,0
Obwód przedramienia
33,0
Obwód łydki
43,0

Dziekuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 121 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78
Efedryna – organiczny związek chemiczny, alkaloid roślinny, pochodna fenyloetyloaminy. Znajduje zastosowanie jako lek na nieżyt nosa oraz w leczeniu niedociśnienia związanego z narkozą jak również jako stymulant, reduktor apetytu, środek zwiększający koncentrację i uwagę - przez co jest bardzo popularnym środkiem wśród sportowców oraz osób odchudzających się. Efedryna jest używana już od blisko pięciu tysięcy lat w medycynie dalekiego wschodu. Jako substancja naturalna występuje pod postacią alkaloidu roślinnego w gatunkach takich jak m.in. Ephedra sinica i Ma-huan jednakże może być też pozyskiwana chemicznie.

Warto wspomnieć że efedryna nie jest dopuszczona do sprzedaży jako suplement diety, a co więcej - znajduje się na liście zabronionych środków dopingujących WADA.

Poza licznymi skutkami ubocznymi efedryna może prowadzić również do chorób układu krążenia oraz układu oddechowego.