SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak sie odchudzac jedzac niezdrowo

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4619

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 7991 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 22233
Witam heh dzis zupelnie przez przypadek [szukajac o nihilizmie geograficznym] natknalem sie na cieekawa reklame ktora oprucz zaslaniania mi informacji na dziejszy zjad informowala mnie rowniez o cudownych tabletkach ktore spalaja 1k kcal oczywiscie jako stary endo nie czekalem dlugo kliknalem link zeby sie posmiac troche.

Najpierw link do produktu.
http://www.vitalas.pl/15/default.asp?page_id=3844&type=custom/vitcamp&sub_nr=101&id=446&from=Suwak_VF_adnet

I teraz czego sie dowiadujemy z magicznej reklamy

a) tabletka niweluje 1,000 kcal
b) obniza ig jedzonych posilkow
c) zapobiega odkladaniu sie tkanki tluszczowej [oczywiscie w domysle
calkowicie ]
d) powoduje ze czujemy sie najedzeni
Oczywiscie wszystko to udowodniono naukowo;)

A teraz jak dziala ow lek;)
okazuje sie ze te 1k kcal ma isc tylko ze skrobi hyh tu juz naprawde dziwnie sie robi bo nie wierze by ktos tyle tego jadl dziennie

Dobra a teraz po co to pisze, jako ze jestem na stosunkach miedzy narodowych to nam wcisneli psychologie powiazana z marketingiem i bez glebszych wyjasnien chcialbym wam odradzic wszelkiego rodzaju magiczne tabletki [nawet gdy dodaja to 3 pudelko gratis;)] bo one dzialaja na zasadzie "kup 1 opakowanie a nie pozalujesz, nie zadzialalo 1? to kup drugie bo tamto bylo za malo! nie zadzialalo 2? to kup trzecie teraz to juz napewno poskutkuje!"
Jeszcze ladna oprawa graficzna, pochwalic sie badaniami zawsze mozna nawet gdy ich nie ma [prawo tego nie zabrania], a i podac madre slowa mozna takie jak skrobia 1000kcal mniej [jesli w przypadzie podamy ze kobieta ma jesc 200kcal to -1000 to napewno cos!!]
No i oczywiscie gratisowe pudelko.

Eh ludzie koniec tableteczek i dania zarabiania firma tego typu pora dac zarobic osoba sprzedajacym kurczaki, warzywa, ryz, oliwe z oliwek

A co tam moze bez reklamy sa ale i takim nalezy dac pozyc

pozdrawiam;)

aha rada na przyszlosc- jesli cos wyglada na zbyt cudowne by moglo byc prawda to zazwyczaj tak jest nie oszukujmy sie i podejdzmy z rozwaga nikt nam za darmo nie da 20%, nikt nam nie da nic gratis nie ma tabletek do chudniecia gdyby byly ktos dostalby nobla, a wszelkie obnizki sa w granicach progu roznicy -krotko mowiac odejmuja tyle % bysmy nie zauwazyli tego.

A wiec rodacy nie badzmy naiwni.Chudnijmy naturalnie wydajac te pieniadze na jedzenie i sprzet na silownie

Zmieniony przez - seba_kzn w dniu 2006-10-22 10:27:08

[*]Sw. Spam poscie z treningu bedziesz w naszych sercach na zawsze. Pomscimy Cie, smierc Twojemu oprawcy...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 733 Napisanych postów 31016 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94344
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Charon ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 119 Napisanych postów 5388 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 111118
Czyli "likwiduje" 1000 kcal ze skrobii..

Blokuje alfa-amylazę i węglowodany złożone nie są trawione, są jednak dwa ale:

-organizm nie jest głupi, nawet jeżeli ten ekstrakt trochę przyblokuje alfa-amylazę, to trzustka wyprodukuje jej więcej.
-skoro pokarm nie jest trawiony, to jednak i tak coś musi się z nim dziać. W tym przypadku przelatuje przez nas - po każdej tabletce mamy sraczke, wow cudowny środek na chudnięcie.

Tak ogólnie to gdyby ktoś wymyślił jakiś bezpieczny i skuteczny środek na chudnięcie,to byłby stosowany w szpitalach, w przypadku otyłości, gdzie jest zagrożone życie i byśmy się o tym dowiedzieli np. z telewizji a nie bannerów albo brukowców.

Beatus, qui prodest, quibus potest

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ILe moge na redukcji?

Następny temat

twaróg chudy mielony

BF