SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak robić rozpiętki?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5831

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 214 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2706
Właśnie może i śmieszne pytanie, ale widziałem wiele wersji - jedni uginają łokcie lekko, drudzy mocno, trzecie niemal wcale. Wiadomo że im mniejsze ugięcie tym ciężar mniejszy - w moim przypadku malutki (rozpiętość ramion od palca do palca - 190cm) - ciężar spada wtedy do 7kg - więcej nie zakładam bo hantelki ważyły by już 9,5kg - wtedy muszę już uginać w łokciach, a przy 12kg już mocno uginać. Więc jak najlepiej?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1186 Napisanych postów 29037 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 259298
to jest ćwiczenie rozciągające,izolacyjne. Tu kwestia ciężaru nie jest aż tak istotna. Robić na rękach lekko ugietych w łokciach( w żadnym wypadku nie prostych)

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 395 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9606
Nie zgodze się z QUEBLO, to wcale nie jest ćwiczenie rozciągające jak wiele osób uważa. Jest to bardzo dobre ćwiczenie na mase i wykonywanie małym ciezarem po kilkadziesiat powtorzen mija sie z celem. Ręce masz lekko ugięte w łokciach, napewno nie masz rąk wyporstowanych. Prowadzisz ruch jak najniżej możesz zatrzymując w szczytowym momencie na 1 sek. W górze nie blokujesz łokci tylko płynnie zaczynasz kolejne powtózenie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5082 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 18699
tu masz dobrze wytłumaczone jak robić rozpiętki;



Spokojnie, w sumie mozesz mnie nie lubic, tak jak ja nie lubie ludzi, ktorzy mówią by mowic.

Pozdro&Poćwicz!
--==GAINER TEAM==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 4315 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26980
ja po rozpiętkach mam zdarte łopatki
skóra mi sie zdziera, ale nie boli to i nie czuje nawet kiedy
wiec nie bede juz ich robil...

pewnie za bardzo rozciagam na dole
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 214 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2706
Dzięki. Jeszcze tylko takie pytania o kolejność. Ławka skos górny, ławka pozioma, rozpiętki na końcu, czy inna kolejność? Drugie, ilość powtórzeń: 8,8,6,6 czy 12,12,10,8? Oczywiści ciężar inny.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 355 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7545
12 12 10 8
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5082 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 18699
Syltron to zalezy od ciebie wariantów jest wiele
12/10/8/6
12/10/10/8
10/10/10/10 itd.

Spokojnie, w sumie mozesz mnie nie lubic, tak jak ja nie lubie ludzi, ktorzy mówią by mowic.

Pozdro&Poćwicz!
--==GAINER TEAM==--

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Osłabienie

Następny temat

Trening na mase a aerobywy (kolarstwo)

Masa