SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak jeść i trenować w wieku 15 lat

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 701

Formularz - Proszę o pomoc

Zdjęcie sylwetki (mile widziane)

Wiek

15

Waga

45

Wzrost

163

Staż treningowy

Obwód pasa

Obwód klatki piersiowej

Obwód uda

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Piłka nożna na dość wysokim poziomie

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

Stan zdrowia

Nie ma żadnych uniemożliwień

Preferowane formy aktywności fizycznej

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

Wrażliwość na stymulanty

Możliwosci finansowe

Domowa siłownia

Cel/problem/opis

Przybranie masy mięśniowej i wyrzeźbienie jej nie tracąc przy tm kondycji
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 15 lat Na forum 130 dni Przeczytanych tematów 20
Chciałbym dowiedzieć się jakie ćwiczenia siłowe wykonywać nie obciążając kręgosłupa i jak jeść by nie stracić kondycji ponieważ gram w klubie piłkarskim. Bardzo proszę o porady

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 12 Wiek 17 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 74
Zaczynałem mając 14lat też grając w piłkę ;)
Ćwiczenia które nie obciążą Ci kręgosłupa to ćwiczenia wykonywane dobrze technicznie. Ja bym trenował normalnie nie popełniaj moich błędów pierwsze 8 miesięcy ani razu nie wszedlem na wolne ciężary tylko na maszynach bez żadnego planu leciałem. Ja trenowałbym normalnie siłowo jednak może nie na niskim przedziale powtórzeń i dużym ciężarze tylko na wysokim zakresie powtórzeń ciężar troche mniejszy (mam na myśli 8-14) myślę że bardziej ci się to przyda w piłce będziesz budował wytrzymałość i siłę. Pamiętaj że na początku nie potrzebujesz dużej objętości zacząłbym od jakiegoś FBW 3x w tygodniu


Zmieniony przez - Kryystiaan w dniu 2019-01-17 07:31:37
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7170 Napisanych postów 146240 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1169737
witaj, podstawa bedzie opanownaie tehcniki podstawowych bojow, najlepiej pod okien specjalisty w tym zakresie by odpoczatku zaczac trenowac miensie, a nie abciazac stawy. co do samego zwienia 10 wskazowek zywieniowych na start powinno w zuspelnosci wystarczyc, pozniej dalsza edukacja i szlifowanie diety
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1646 Napisanych postów 40153 Wiek 39 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 345524
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2039 Napisanych postów 49296 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 490128
TomQ-MAG
najlepiej pod okien specjalisty w tym zakresie by odpoczatku zaczac trenowac miensie, a nie abciazac stawy


dokładnie , warto skorzystać z pomocy wykwalifikowanej osoby szczególnie na początku żeby nie nauczyć się nieprawidłowych nawyków

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SZYBKI KONKURS MOTYWACYJNY