SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak dokładnie dobrać serie i powtórzenia a bombie?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 197

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

28

Waga

80+

Wzrost

178

Obwód ramienia

40+

Obwód klatki

Obwód uda

Obwód talii

Staż na siłowni

Kilka lat z przereami, regularnie 3mc

Dieta (przedstaw ilość spożywanego białka, węglowodanów i tłuszczy)

4000kcal, z 210-230gB ok 110gTl 540g ww

Ile i jakie przebyte cykle sterydowe

Opisz swój plan treningowy

Split 3x tydz, podany w linku

Cel cyklu

Hipertrofia

Ostatni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia

Poziom BF% (tkanki tłuszczowej)

10-11

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy)

Ekto, włosy przerzedzone nei lecą, zarost slaby

Stan zdrowia

Bd

Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia

PPM (podstawowa przemiana materii)

Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą)

100+
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 29 lat Na forum 48 dni Przeczytanych tematów 372
Siemka.
Jak wszedłem na bombę test+deka
To pierwszy raz w życiu splita robię (hehehe wieeem jak to brzmi)
// tu wrzucam go, bo nikt mi nie ocenil//
https://www.sfd.pl/Pierwszy_split_deca_teść_-t1200600.html

Powiedzcie mi bo z full body przeszedłem i kurde chodzę często zmęczony tak hm na "styk" jakoś ciągnę, na treningu myślę progres pomału idzie do przodu(takie ilości żarcia też mnie męczą no wiadomo, ale przy, nich dopiero coś rośnie mimo trybu siedzenia na dupie większość dnia

Robię ogólnie tak z 15-16 serii 8-12 powtórzeń na duże i
10-12 serii na małe partie 8-12pwt

Ćwicze mega regularnie od 3 meisiecy durs z dieta mniej regularnej parę lat. Po prostu na soku się przykladam
(zwiększam Pwt co tydzień, potem, wracam do 8 i dodaje ciężar)

Jak dobrać właściwie ilość serii na soku bo mi coś, radzą, jedni, tak inni tak.
Tyle ile daje rade 16duze,12 małe a na offie 12/9? Czy po prostu jak widzę że mięsień nie wyrabia to zmniejszyć serię by było w sam raz?
(nei miałem takich dylematów wcześniej, po prostu Cwiczylem FBW 12/9 tygodniowo i było spoko

Sex, drugs, rock&roll!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 304 Wiek 40 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 2024
Trening na koksie jest taki fajny temat
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 29 lat Na forum 48 dni Przeczytanych tematów 372
Jest milion takich tematów, jak masz jakiś konkretny namysli, poproszę o link

Sex, drugs, rock&roll!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 36512 Napisanych postów 278074 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1385866
Trening dobierasz pod siebie
Jaki ci pasuje, tutaj każdy inaczej cisnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7144 Napisanych postów 77125 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 644866
Teraz wszyscy na gumach ćwiczą , nowy wymiar treningu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 29 lat Na forum 48 dni Przeczytanych tematów 372
Wiadomo że każdy Inaczej. Zadałem źle i głupio pytanie.

Poczym poznać że mam za ciężki trening i nie wyrabiam przez to z regeneracja?

Sex, drugs, rock&roll!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7144 Napisanych postów 77125 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 644866
Pierwszym niepokojącym objawem charakterystycznym dla przetrenowania jest postępująca niechęć do wykonywania treningów oraz narastające i niemijające po odpoczynku zmęczenie i senność. Może także pojawić się apatia, rozdrażnienie, brak apetytu i obniżenie libido oraz uciążliwe bóle mięśni i stawów. Niepokojącym objawem jest również obniżona odporność immunologiczna objawiająca się tym, że w przeciągu kilku tygodni pojawiają się różne infekcje. Podczas cyklu masz nikłe szanse na przetrenowanie . Oczywiście musisz dbać o profilaktykę .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 909 Napisanych postów 3843 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 95974
koks wiesz jak brac a nie wiesz jak trenowac no bedzie progres
1

siła jest Bogiem,trening nałogiem,rzezba zabawą,masa podstawą:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 29 lat Na forum 48 dni Przeczytanych tematów 372
SyderczeForumDyskusyjne

Pytam bo w piątek robiłem nogi, bary, przedramie, jest kolejny piątek a mnie dalej nogi bolą, jestem zmęczony i nie mam chęci ćwiczyć dziś, a kcal na plus, jestem ON co jest dla mnei nie pojęte, bo nei wiem jak to rozumieć - że za bardzo się katuje?

Sex, drugs, rock&roll!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7144 Napisanych postów 77125 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 644866
To nie jest szydera tylko tak wyglada sprawa . Jak można pytać o takie bzdury będąc już na cyklu ?Trenowaleś systemem FBW gdzie ćwiczeń było zdecydowanie mniej na dana grupę mięśniowa . Teraz przeszedłeś na split trening poszczególnych grup mięśniowych jest bardziej objętościowy , więcej ćwiczeń / serii . Organizm musi się przyzwyczaić . Jak wyglada Twoja dieta , suplementach ???
Dłuższy ból mięśni po treningu jest związany z tzw. opóźnioną bolesnością, znaną jako DOMS .Jest to rezultat regeneracji mikrouszkodzeń włókien mięśniowych.Najsilniejszy ból pojawia się 2-3 doby po ćwiczeniach i ustępuje stopniowo przez nawet 7-10 dni.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak przeprowadzić odblok

FuckBaton