SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak często zmieniać ćwiczenia?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11609

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1450
Witam,
Być może nazwa jest trochę niejasna, więc przybliżę mój problem.
Zacznijmy od tego, że ćwiczyłem dopiero cztery tygodnie, potem tydzień przerwy i teraz robię pierwszy tydzień po tej przerwie.
Więc jestem BARDZO początkujący.

Stwierdziłem też, że miałem źle rozplanowany trening, za dużo ćwiczeń robiłem (na klatę np. i sztanga i sztangielki, później, tak samo, na górną klatę). Teraz zaczynam nowym 'sposobem'.

Słyszałem także, że wskazane jest zmieniać co jakiś czas sposób wykonywania ćwiczeń - np. kilka tygodni ćwiczyć sztangą, a później zmienić na sztangielki. Dotyczy to ćwiczeń na wszystkie partie mięśniowe.

I mam tu takie pytanie:
Jak często mam zmieniać? Czytałem, żeby co 2 tygodnie ale to nie za krótko?

Zapraszam do dyskusji :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1450
Dzięx
Nareszcie konkretna odpowiedź. Pomyślę jeszcze nad tym, spróbuję sobie ułożyć nowy plan treningowy, itd.
Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14676 Napisanych postów 53181 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 400650
Wiec tak co do treningu to pewnie wziales sie za ten popularny split a to najgorsze co mogles zrobic