SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak cwiczyc te miesnie?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 14885

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 124
witam wszystkich.

Najpierw cos o mnie..a potem pytanko :)

Mam 25 lat, 175 cm wzrostu i waze 77 kg.

Cwicze od niedawna, narazie czysto rekreacyjnie, dla utrzymania malej formy.(nie interesuje mnie rozrost...jak juz to delikatna rzeźba)

Ostatnio postanowilem pocwiczyc brzuszek. Jeszcze nie wybralem konkretnych cwiczen, dlatego najpierw chcialem zapytac o rade.

Bardzo chcialbym uzyskac efekt jak w miejscach zaznaczonych na zdjeciach.
Czy ten element jest do wycwiczenia? Kiedys slyszalem ze to jest uwarunkowane budowa ciala...i albo sie to ma albo nie :/

Bede wdzieczny za jakies informacje na ten temat :)



Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 124








zle dodalem zdjecia:/



Zmieniony przez - lucas81 w dniu 2006-11-01 13:20:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 3064 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 26580


skłony boczne z hantlami np bierzesz dwa hantle w dlon i sklony albo na twisterze skrecanie tali


Zmieniony przez - RynkowskiD w dniu 2006-11-01 13:47:29

By Animal...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 124
dziekuje bardzo za odpowiedz :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 8416 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 79983
rowniez cwiczenia na dolny odc plecow sie tu przydadza

http://wicek-lampy.cba.pl/

"profesjonalna" naprawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
tez zalezy dolna czesc "prostokąta" ktorym zaznaczony jest obszar to juz nie sa mm. brzucha ale miesnie miedniczne , biodrowo lędzwiowe etc
polecam wznoszenie nóg na poręczach - dodaj to cwiczenie na koneic sesji czworoglowych gdyz pracuje w nim najcięzej wlasnie jedna z jeglo glow - prosty uda =)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 124
dziekuje za odpowiedzi.
pozwole sobie jeszcze zapytac:

Jakie cwiczenia wykonywac aby spalic tluszczyk z okolicy bioder, tzw."boczki"?

Dodam ze poza ogolnymi cwiczeniami, robie 6 weidera, biegam (coraz czesciej staram sie robic HIIT'a)i skacze na skakance.
Czy to co robie starczy aby z czasem sie pozbyc "boczkow" czy powinienem jeszcze cos dodac?

Dziekuje jeszcze raz za wszystkie rady ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
6 weidera nie spali tluszczu - nie zbuduje miesnia jako takiego - glownie nastawiony jest ten treing na wytrzymalosc miesni brzucha


spalic tluszcyk - no wlasnie aeroby polecam 40 min z tetnem stalym 50-60 % maxa (u ciebie ok 100 uderzen/ min) jesli lubisz hiit albo chcesz tez polepszyc kondycje/szybkosc no to mozesz dawac i hiit sobie np raz normalne aero raz hiit.. albo 30 min aero 10 min hiit
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 8416 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 79983
Faku - na jednej sesji hiit i aero ? hrrr ja bym pluca dupa wyplul podczas czegos takiego

http://wicek-lampy.cba.pl/

"profesjonalna" naprawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
ja sobie robilem ze 30 min np truchtalem a potem taka drozke mialem nie wiem ile ona tam miala to ją sprintem i potem wolniej niz truchtem do takiej innej drozki mojej malej i znowu ;] spoko bylo =D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak poprawnie wykonywać brzuszki ?

Nutlove-choco