SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak brac kreatyne

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2057

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50410 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Mam pytanko kupilem wlasnie kreatyne Hitec 1,5 kg. Zamierzałem brac zgodnie z zaleceniami producenta, czyli 40g na porcje itd. Ale po przeliczeniu okazalo sie ze to co kupilem starczy mi na 3 tygodnie brania, a nie na 6 jak powinno a na zakup drugiej chwilowo nie mam kasy. Zastanawia mnie co bylo by lepszym zlem, brac połowe mniejsze dawki przez 6 tygodni, czy normalne przez 3 tygodnie. Z góry dziekuje za pomoc.
pozdrawiam
Legez
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7735 Wiek 40 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 41798
qp w promocji kreatyne z Vanadylem i wez jak chcesz!!! i tak i tak dobrze tylko ze bez fazy ladowania efekty sa nieco pozniej ale za to tracisz mniej kreatyny!!!
ale badz co badz efekty sa a Vanadyl jest dobrym dodatkiem

'The only thing to fear is running out of bear'
MODER DZIALU TARGOWISKO

CZERWONY HANDLARZ


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 10472 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 80831
no fajnie 1,5 kg kreatyny w 3 tygodnie!!!!!


Usus est optimus magister
-Brasillian Jiu-Jitsu...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 7936 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 45419
gosciu cos ci sie pomylilo

chyba kupiles 150 gram

a to rzeczywiscie za malo



a z was to dupy nie prowokatorzy ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 4802 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 37286
Pewnie chodzi o Creamass LOL

LOL - Laugh Out Loud (ale i tak biore 220kg na serie i tylko czasem stosuje sterydy..)

"Jestem sobie prawdą, fałszem i zagadką też.."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50410 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Może nie napisalem wszystkiego to co kupilem to jest Creamass Hitec 1,5 kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1364 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 5479
zamierzasz brac 40g na porcje hahaha dobry jestes

Największe dobro nosi pierwiastki zła i największe zło nosi zarodki dobra.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50410 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
a co uważasz ze to za dużo? W 40g porcji jest 6g kreatyny, czy;i tyle ile jest zalecane wg. wypowiedzi na FAQ. A jeszcze mam pytanko gdzie najlepiej kupowac glukoze, czy jest tylko dostepna w aptekach, czy tez w innych sklepach i pod jaką nazwą?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7735 Wiek 40 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 41798
glukoze kupisz prawie w kazdym markecie!!!
w aptece jest droga !!idz do sklepu i tam kup!!!!

'The only thing to fear is running out of bear'

CZERWONY HANDLARZ


Bene mori praestat, quam turpiter vivere

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50410 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
OK. dzieki za wiadomość, a mozesz powiedziec mi pod jaką nazwą tego szukać, bo obszedlem kilka większych spożywczaków w centrum wrocławia pytając o cukier gronowy lub glukoze, i zobaczylem tylko wielkie oczy ekspedientek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1325 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 3978
A po co Ci jeszcze glukoza,przecież jak reklama głosi to produkt II generacji i zawiera wszystkie potrzebne substancje transportujace kreatynę do mięśni i to w odpowiednich proporcjach!!!A ty co chcesz fabrykę poprawiać?! Ale jakbyś chciał glukozę to można załatwić w szpitalu roztwór 5%Glucosium i tym popijać,ale nie Crea-mass tylko kreatynę!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50410 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Poszukaj w troche miejszych sklepach. Ja chodziłem po marketach i nie znalazłem. Okazało sie że jest w osiedlowym sklepie w cenie 2.40 za 250 g. Jak mi sie skończyła to w tym sklepie już nie było i też nie mogłem znaleźć w wiekszych sklepach a znalazłem znów w mały sklepie do którego nawet nie chciałem wchodzic (pół- monopol, pół-spożywcz)w cenie 1.20 za 250 g.

popek
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kreatyna a serce i odpornosc

Następny temat

jakie batony ?

nutloveb