SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak Wojtek został Policjantem ###### Policyjne FAQ

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 109252

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 20
a jezeli nei zdales przyslali ci pismo w celu przeprowadzenia wywiadu srodowiskowego? moze poprostu oni musza ten wywiad dokonczyc. juz sam nie wiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 29
Hej słuchajcie mam pytanie czy jak mój brat ma wyrok w zawieszeniu i kuratora sądowego to mam szansę na dostanie się do Policji?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 11983 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 79498
Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie,więc nie wiadomo jaki będzie wynik prześwitlenia najbliższych.Niewiele Tobie da jak napiszę :Tak,masz szanse na dostanie się...Lub druga opcja-Nie nie masz szansy na dostanie sięNie my rozpatrujemy Ankiety Bepieczeństwa Osobowego kandydatów do Policji.

Raczej ustapić niż zranić,raczej zranić niz okaleczyć,raczej okaleczyć niż zabić,prędzej zabić samemu,niż dać się zabić.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 32
A nie wiecie może co w sytuacji, jeżeli biologiczny ojciec jest poszukiwany przez policje, ale tak naprawdę to ja nie mam z nim nic wspólnego, bo nawet go na oczy nie widziałem.
Jestem w trakcie pozbawiania go praw rodzicielskich.

Czy może to mieć jakiś wpływ na moją rekrutację?

Z góry dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 2253 Napisanych postów 30005 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 266849
jak Słaby wcześniej napisał. Moze ale nie musi. Takie sprawy są zawsze rozpatrywane indywidualnie

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 32
No tak tylko wiecie, nie będę szedł w tym kierunku jeżeli wiadomo, że od razu jestem na straconej pozycji, bo tylko zmarnuję czas i za bardzo się napalę.
Może ktoś jest w podobnej sytuacji? Kogo mogę się poradzić?

Dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 2253 Napisanych postów 30005 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 266849
jak Ci na czymś zależy to mimo przeszkód dążysz do celu
jak Ci się wydaje ze Ci zależy to nie trujesz nikomu dupy.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1484 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 16169
Garron ja jestem w takiej sytuacji i zlożyłem papiery. Mój brat był karany. Mam pierwszą rozmowe 9.03.2010r. i się dowiem czy przechodzę dalej. Więc jak tylko sie dowiem napisze tu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1484 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 16169
Jestem po rozmowie, a mianowicie, po spotkaniu na którm dowiedziałem sie tego co juz wczesniej wiedzialem. Dostalem wezwanie na TS do Słupska.

Odnośnie karalności kogos z rodziny. Sprawa wygłąda nastepujaco. Wszystkie takie sprawy sa rozpatrywane indywidualnie. Moj brat byl karany za pobicie i zekomo moge sie starac o przyjecie do policji, gdyz nie mieszkam z nim w jednym gospodarstwie domowym. Z mandatami tez sprawa wyglada podobnie. Znam chlopakow co sie nie dostali, dlatego ze maja/mieli mandaty na swoim koncie, a dzis byl ze mna koles co mial dostal mandat na dniach i zlozyl ponownie wniosek i komendant rozpatrzyl go pozytywnie, wiec to wszystko zalezy od czlowieka, ktory to rozpatruje. Wiem napewno ze jesli ktos z czlonkow rodziny jest poszukiwany, karany za handel narkotykami to napewno sie nie dostanie. W takich sprawach, jesli ktos ma watpliwosci, ze przez czlonka rodziny ma zamknieta furtke do Policji, najlepiej sie dowiadywac w najblizszych jednostach Policji i tyle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 312 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4159
Czy wiadomo kiedy bedzie przeprowadzana kolejna rekrutacja do policji?:)
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sztuka

Następny temat

8 WIELKI, MIEDZYNARODOWY ZLOT KRAVEROW

nutloveb