SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak Nie Znudzić Się Fitnessem

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1442

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 450 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3828
Zapisałaś się na siłownię, ale po kilku wizytach zaniechałaś treningu. Masz takie wypadki na swoim koncie? Nie jesteś wyjątkiem. Wielu dziewczynom brakuje motywacji do regularnych ćwiczeń. Oto kilka sposobów na przezwyciężenie treningowego lenistwa.

Nie czekaj, aż schudniesz
Wiele kobiet wstydzi się pokazać na siłowni ze względu na swoje zbyt pulchne pośladki czy za duży brzuch. Pamiętaj, klub to nie pokaz mody, w którym biorą udział same długonogie modelki i umięśnięni macho. Wiele ćwiczących osób nie jest zadowolonych ze swojej figury. A trenerzy? Pewnie też kiedyś mieli ten problem.

Nie forsuj się
Zbyt intensywny trening, np. codzienny po 1,5 godziny, nie dość, że nadwyręży Twoje mięśnie i zdrowie, ale szybko zniechęci Cię do dalszych ćwiczeń. Lepsze rezultaty osiągniesz, ćwicząc regularnie trzy razy w tygodniu.

Zafunduj sobie zestaw do fitnessu
Warto zaszaleć i kupić strój, w którym będziesz się dobrze czuła, do tego wygodne buty, pakowny plecak lub sportową torbę. Spraw sobie też fitnessową kosmetyczkę i starannie dobierz preparaty, które przydadzą Ci się na siłowni itp. To będzie dobra motywacja. Pozwolić bezczynnie leżeć takiemu "ekwipunkowi" w domu? Nigdy!

Namów koleżankę
Zapiszcie się razem. Po pierwsze we dwie zawsze raźniej i ciekawiej. Po drugie, kiedy będziesz miała symptomy treningowej dywersji, Twoja towarzyszka zachęci Cię do wyjścia, i na odwrót. Dzięki temu będziecie podwójnie zmotywowane.

Wyznacz sobie cel
Niech będzie nim np. kilka kilogramów mniej na wadze lub o kilka centymetrów węższa talia. Pomoże Ci stary sposób - powieś w widocznym miejscu na lustrze lub na lodówce zdjęcie ze swoich najlepszych czasów.

Rób, co lubisz
Wybierz takie ćwiczenia, które nie są dla Ciebie torturą - wręcz przeciwnie, sprawiają Ci przyjemność. Jeśli nie przepadasz za bieżnią, podobny efekt osiągniesz, ruszając się podczas ćwiczeń typowo aerobowych. Ćwiczenia trudne, ale niezbędne, niech będą zaledwie przerywnikami między tymi, które lubisz.

Rób postępy
Jeśli już doszłaś na siłownię (sukces!), nie marnuj czasu. Ćwicz sumiennie, skup się na nowych układach, powoli zwiększaj obciążenie i stopień trudności.
zrodlo:www.polki.pl 

SPRZEDAM PREZENTACJE MATURALNE- info na priv

www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 12917 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 85996
to nei tylko dla pań


sog


pierwszy sog w tym dziale

Zmieniony przez - niwix w dniu 2005-10-31 14:48:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 450 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3828
dzieki ;-P

SPRZEDAM PREZENTACJE MATURALNE- info na priv

www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 208598
a masz tez, za poprawde zastosowanie funkcji 'kopiuj - wklej'

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 12917 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 85996
widziś Seewy nie każdy to potrafi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 450 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3828
lata praktyki

SPRZEDAM PREZENTACJE MATURALNE- info na priv

www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba o ocenę diety

Następny temat

Na mase, na rzezbe

nutloveb